AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har en pikk på 16-17 cm og liker hard og trang sex, fitte, anus, det går og det går. Liker jenter glidemiddel i anus, for å bli knullet 30 min ller en time om man færst kommer i gang? Da kan jenta fingre seg selv eller bruke en dildo.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Ja, jeg digger det. Men vennen min er ikke tilgjengelig for det akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Foretell hvordan det føles i fitta når du blir knulla i anus da? Blir det trangere, og vaginaen gnikka frem og tilbake, og våt og deilig, eller føles det som to forskjellige plasser? Det må jo være deilig for innsiden av vagina at anusen blir knulla, da anusen er trang. Iallefall hvis det er doggy, da pikken støter mot vaginaen, hvis pikken går i den retningen.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Det er helt fantastisk, nervene går i høyspenn og jeg blir gjennomvåt i fitta.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er gutt/mann og liker ikke så mye oppe i anusen min, det blir littm jiaak på en måte. Det er vel annerledes med jenter da. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Det bør du prøve. G-punktet til gutter ligger der. Eksen min var veldig skeptisk, men ble helt hektet på slike orgasmer etter noen ganger
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Jeg kunne tenkt meg ei jente som knuller meg med strap on muligens, det kunne vært sexy. Men så blir det vel fortalt til andre, så jeg synes det bare er å glemme det på en måte.. akkja ts
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Vent til du får deg en kjæreste da, er litt mye å be om du har et one night stand.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #9 Skrevet 17. mai 2011 Er anusknull med kondom bra på one night stand? Slipper iallefall dilemma med graviditet.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 Anusknull er vondt uansett hvordan man vrir og vrenger på det, i hvert fall hvis typen har normal størrelse på kølla. 2
Gjest * Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 Enkelte jenter klarer ikke å be om at det skal ta slutt, når pikken er stiv og hard, og vagina er våt, og når det er spooning med en stiv solid et stykke inn bakveien. Det føles trangt og behagelig og vanskelig å slutte. Det kommer glidemiddel fra pikken, passe fuktig. Godt å kna puppene også, mens jenta knikker musa. Ikke alle jenter synes det er vondt iallefall.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #13 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har hatt sex med flere jenter som har kommet veldig hardt av analsex. Det er ikke alltid jenter er i "mooden" men hvis de er det og de liker det, så er det utrolig deilig og sexy. Jeg tror ikke alle jenter liker analsex, men flere av de jeg har vært sammen med har liket det. Jeg har aldri selv hatt noe i baken min, men jeg har lest så mange steder at menn har g-punkt og kan få en orgasme med å bli stimulert bak der som er beyond den normale ved å stimulere penis alene. Jeg har lyst til å prøve dette selv, men blir begrenset av at jeg ikke tørr gjøre det. Jeg er veldig usikker på hvordan kvinner ser på det å putte en finger opp i baken til en gutt mens de runker/suger han. Så jeg har ikke turt å spørre min kjære om dette enda. Samtidig som jeg er veldig skeptisk til om det faktisk er tilfellet at menn kan få orgasme av det.
Yme Skrevet 19. mai 2011 #14 Skrevet 19. mai 2011 Nå fikk jeg liksom litt avsmak på rumpesex, merka jeg... 2
Gjest :=) Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 Samtidig som jeg er veldig skeptisk til om det faktisk er tilfellet at menn kan få orgasme av det. Men kan få orgasme av det, I know! Du må være skikkelig kåt først, bli sugd, leke med en finger ytterst i hullet, før du stikker noe inn MED glidemiddel. Da føles det utrolig godt. Orgasme i rompa føles helt annerledes enn å komme i penisen. En helt spesiell følelse. Hele kroppen skjelver av nytelse når du kommer analt. Utrolig deilig!
KaDust Skrevet 27. mai 2011 #18 Skrevet 27. mai 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. KaDust, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå