Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde samleie med partneren min i går. Etter en liten stund så sier han til meg at jeg blør. Jeg bli redd og vet ikke helt hva det er? Er det noen som har hatt det samme eller vehva det er? Jeg går på p-piller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Du kan ha fått en liten rift?

Skrevet

Kanskje det, men det gjør ikke noe vondt i det hele tatt. Det begynte bare å blø :( . Men begynner det å blø om man har fått klamydia?

Gjest Consensio
Skrevet

Det har skjedd noen ganger med meg også. Aldri brydd meg særlig om det.

Oftest skjer det rett før eller rett etter mensen, hvor penetreringen har "løst opp litt" på en måte. Vanskelig å forklare :fnise:

Det har skjedd andre ganger i løpet av måneden også, vil tro det er et lite rift, en cyste som har sprukket eller noe annet helt naturlig.

AnonymBruker
Skrevet

mensen? kreft?

Gjest Gjest
Skrevet

Dagens ungdom med hyppig partnerbytter og ons-er.

Håper det ikke er noe alvorlig, og at du endrer livsstil snarest

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hvor har du det fra at TS har hatt sex med en ONS? Og at hun har slik livsstil du antyder?

Skrevet

Hahaha, hun skrev jo "partneren min". Man sier sjelden det om et tilfeldig ligg.

Men ja, det kan være en rift eller et annet sår, mellomblødning (veldig vanlig spesielt på p-piller), en sprukket cyste eller diverse andre ting. Første steg er å finne ut hvor blodet kommer fra. Kommer det innenfra, eller er det helt ute ved/på kjønnsleppene?

Skrevet (endret)

Jeg har bare hatt denne partneren og vi har vært sammen i 2 år nå. Dette har aldri skjedd før som jeg har sagt. Jeg vil ikke si at jeg har en dårlig livsstil heller. Tror heller på det Consensio sier. Jeg har ikke mensen heller, for det hadde jeg for ikke så lenge siden. Så det kan jo være "rester" etter dette :fnise:

Jeg tror det kommer innen i fra, for om det hadde vært en rift i kjønnsleppene hadde jeg vel merket det? For da kunne det kanskje blitt irritert når jeg hadde vært på do?

[edit: la til info]

Endret av Amarelli
Gjest Consensio
Skrevet

Rifter i kjønnsleppene ville du nok kjent ja, men det kan komme rifter i skjeden også og dette kjennes ikke så godt.

Skrevet

Tusen takk for at dere svarer på spm mine! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...