Gå til innhold

Milde celleforandringer,kontaktbløding

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har visst noen milde celleforandringer i livmor(eller hvor de nå sjekker det :)) Celleprøvene har alltid vært ok,men siden jeg nevnte for gynekolog at jeg ofte blødde litt etter samleie ville hun ta en ny celleprøve. I svarbrevet jeg fikk stod det at jeg ikke skulle på kontroll før om en 6 mnd tid.

Nå blør jeg igjen, begynte for et par dager siden, da med litt brun-rosa blod. Etter samleie i dag blødde det friskt, og litt mer. Føler på noen svake menslignende smerter, dog veldig lite.

Det som er (lagde en lignende tråd her for noen dager siden :sjenert: ) er at jeg ikke skal ha mensen før om ca 1 og en halv uke. Og jeg har aldri vært for tidlig.

Jeg har lagt om kosthold ,pga pcos, til lavkarbo. (Usikker på hvor lenge jeg bør fortsette ettersom jeg er i ferd med å bli for tynn.)Er det kroppen som er litt forvirra mht hormoner? Er dette en bra ting kanskje-at kroppen er i ferd med å få styr på det som var feil hormonelt? (Skal sies at jeg aldri har vært superustabil mht sykluser heller: 30-35 dager. Nå derimot er jeg vel på 20-22???)

Og om dette IKKE er mensen, men en kontaktblødning...Synes det var litt mye blod? Burde jeg kontakte gyn igjen enda hun vet om celleforandringer og at jeg blør under samleie noen ganger?

Jeg bekymrer meg nok altfor mye,men. Bitt smått opphengt i sykluser etter pcos, og enda verre etter at jeg fikk høre om de milde celleforandringene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...