Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2011 #41 Skrevet 18. mai 2011 Her i Bergen er det i hvertfall alltid vært Røde kors knuten, og flere knuter knyttet til veldedige formål. Det er jo verdi i det Selv så jeg på min russetid som en stor verdi, i og med at jeg kunne få lov til å feire med barndomsvenner, gjøre rampestreker og generelt kose meg både med alkohol og uten alkohol. Ja man er kanskje ikke ferdig med alle eksamner etc. men om du til da ikke har lært deg at å sitte å nilese dagen eller timen før eksamen ikke er noe lurt - så er det i grunn din egen feil om du får en dårligere karakter enn du er vant til. Men uansett: skulle ikke denne tråden handle om hvilke knuter man tok og hvilke man ikke tok når man var russ? EDIT: skriveleif helt enig med du :)men det er jo altid noen som MÅ kritisere, uansett hva man skriver... back to topic!
Xaphan Skrevet 18. mai 2011 #42 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg tok en del knuter. Noen av dem; - Bruke et brød som mobildeksel i en dag - Sove i telt utenfor skolen og lage frokost på stormkjøkken om morgenen - Bade naken før 1 Mai - Kongla - Føre en samtale på minst fem minutter over mikrofonen i drive troughen på mcdonalds - Dytte russebilen over en fartsdump, kjøre til neste dump og gjenta fem ganger - Kline med ti personer på en kveld og få nummeret og autografen til alle ++ Også tok jeg knuta om å kysse en politimann en del ganger, siden jeg har en greie for menn i uniform Endret 18. mai 2011 av Xaphan
Benedicte22 Skrevet 18. mai 2011 #43 Skrevet 18. mai 2011 j den jeg IKKE tok, var jaffal RIMIPOSEN! da måtte man ha sex med en person hver ENESTE dag...forskjellig person, hver dag! Hva mener du? Her var det vanlig å arrangere en orgie med de som var keen på Rimiposen. Fort og gale.
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2011 #44 Skrevet 18. mai 2011 Hva mener du? Her var det vanlig å arrangere en orgie med de som var keen på Rimiposen. Fort og gale. rimi- Vi gjør norge billigere greia var at man skulle få en ny kongle hver dag i hele russetiden!
bergans Skrevet 18. mai 2011 #45 Skrevet 18. mai 2011 Noen år siden jeg var russ, men husker da noen med stor glede (og jeg gadd heller ikke å drikke/spy opp masse penger): - "ranet" lærerkontoret iført nyonstrømper på hodet og westernpistoler (sånn osm det kom et pang-flagg ut av løpet) - satt på parkeringsplass en time - husker ikke hvor mange runder vi måtte snurre rundt med fingeren i en brusflaska og så forsøke oss på 20 meter sprint rett fram - sang julesang under en kinoforestilling - en hel skoletime med en pakke hubbabubba i munnen (har aldri hatt en så sliten masseter) - bedre frokost i rundkjøring - nussa politi, førstehjelpsmannskap og lærer på kinnet - spise to liter med is, men husker ikke hvor lang tid vi hadde på oss - sitte i et tre hele natta (tresmak i rumpa ble opphøyet til en helt ny dimensjon) Hadde det kjempeartig, men var nok heldig med medrussene mine også.
Xaphan Skrevet 19. mai 2011 #46 Skrevet 19. mai 2011 Kom på en morsom til jeg tok; Å ha en seriøs samtale med en lyktestolpe i minst ti minutter. Jeg visste ikke hva jeg skulle snakke om, så jeg tømte ut hjertet mitt til den stakkars lyktestolpen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå