Benedicte22 Skrevet 18. mai 2011 #21 Skrevet 18. mai 2011 For en idiot du er. Selvfølgelig ikke. Tror du virkelig at en fyr på 16 ikke kan kline med sin 15 årige kjæreste? For å komme med et eksempel.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #22 Skrevet 18. mai 2011 For en idiot du er. Selvfølgelig ikke. Tror du virkelig at en fyr på 16 ikke kan kline med sin 15 årige kjæreste? For å komme med et eksempel. For en idiot du er som mater trollet... 1
Benedicte22 Skrevet 18. mai 2011 #23 Skrevet 18. mai 2011 For en idiot du er som mater trollet... mater trollet?
Abdullah Skrevet 18. mai 2011 #24 Skrevet 18. mai 2011 Bare les: http://www.klara-klok.no/wips/440185332/caseId/1678224344 "Hei! All seksuell tilnærming er ulovlig så lenge hun er under 16 år. Kyssing og klining er å gå over grensen."
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #25 Skrevet 18. mai 2011 Bare les: http://www.klara-klok.no/wips/440185332/caseId/1678224344 "Hei! All seksuell tilnærming er ulovlig så lenge hun er under 16 år. Kyssing og klining er å gå over grensen." Du henviser til KLARA KLOK?? Finn en paragraf...dessuten, politiet hadde ikke brydd seg en døyt uansett. 1
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2011 #26 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg må bare kommentere dette. Det er ekstremt frekt. Ville du gjort det selv om du ikke var russ? Min samboer fikk en russ som gjorde dette etter han hadde renset setene i bilen (ikke at det har så mye å si) og han ble sur og ville skremme han. Når han hadde gått inn ble det grønt og han gasset på slik at døren lukket seg. Han kjørte vel 100- 150 meter før han svingte inn til første avkjørsel og sa; det der gjør du ALDRI igjen. Han ble livredd. Jeg ville blitt forbanna selv og gjort det samme. Mange blir også skremt av dette (sjåfører) at noen kommer busende inn slik. du MÅTTE huke av for ab ja!!!! chiiiicken! men uansett, mannen som kjørte bilen bare lo han...kanskje ikke samboeren din har så mye humor innabords vettu selvfølgelig ville jeg ikke gjort det om jeg ikke var russ, for DA skjønner jeg at sjåføren blir skremt...jeg hadde jo på meg russeklær, så han skjønte jo at det bare var en russeknute! I Russetiden i fjord så satt jeg på meg pappa, og da vi stoppet i et lyskryss, så så jeg 4 russ som stod der, så jeg tenkte hva som kom til å skje. da vi stoppet så åpnet de opp bakdøren, og pappa ble skvatt skikkelig men jeg sa bare at det var en russeknute, så da vinket pappa til alle russene og ba de skynte seg igjennom bilen Det er litt viktig å ha litt humor her i livet vet du... kritiser meg med ditt eget nick, så skal jeg ta deg særiøst Endret 18. mai 2011 av NozMonster 2
kaprifolen Skrevet 18. mai 2011 #27 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Klina med styremedlem Kyssa politimann Spiste halve russekortet Døgna Kasse pils på et døgn Stoppet bilen i veien og løpt fire runder rundt bilen før vi kjørte videre. Vi tok den i en bomstasjon, klokken 4 på natten, så var ikke til noe bry for noen... Husker ikke flere... Jobba og hadde 3 eksamner i russetiden, så var stort sett en helg for min del! Endret 18. mai 2011 av kaprifolen
Fantomina Skrevet 18. mai 2011 #28 Skrevet 18. mai 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai 2011 #29 Skrevet 18. mai 2011 Det jeg undrer meg på er: med så mye innfall, tid og krefter, hvorfor gjør ikke russen noe som det er verdi i? Jeg syns det er ekstremt teit å begrunne det med at "nå er vi ferdig med x års skolegang og kan slippe oss løs litt og feire". Feire? Med å gjøre så mange totalt ubrukelige ting som mulig, på kortest mulig tid? Så er argumentet at en må da ha humor og la dem få lov å leke litt. Jasså? Leke? Det er vel ikke stort annet de fleste har bedrevet i de årene de har levd frem til det tidspunktet. Er det ikke heller på tide å "feire" med å gjøre noe som viser at en begynner å bli tilnærmet voksen i sine avgjørelser og handling? Hadde en russ forsøkt seg på min bil, ville det ha vært ei dugelig spikermatte i baksetet som ville få "den lekne" til å huske meg til evig tid. Å, er det ikke lov å være slem med russen? Jeg er ikke slem,- jeg har humor! 3
Fantomina Skrevet 18. mai 2011 #30 Skrevet 18. mai 2011 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai 2011 #31 Skrevet 18. mai 2011 Jippi! Godt å høre. Det er synd at "tøyserussen" er så synlig at dere andre forsvinner fra overskriftene i avisa.
Kamikatze Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #32 Skrevet 18. mai 2011 Så er argumentet at en må da ha humor og la dem få lov å leke litt. Jasså? Leke? Det er vel ikke stort annet de fleste har bedrevet i de årene de har levd frem til det tidspunktet. Er det ikke heller på tide å "feire" med å gjøre noe som viser at en begynner å bli tilnærmet voksen i sine avgjørelser og handling? Her i bygda samlet de inn et rekordbeløp til kreftforskning - og spruta meg ned... Hadde en russ forsøkt seg på min bil, ville det ha vært ei dugelig spikermatte i baksetet som ville få "den lekne" til å huske meg til evig tid. Å, er det ikke lov å være slem med russen? Jeg er ikke slem,- jeg har humor! Er de ikke ennå litt i yngste laget til å bendes mot avansert S&M? 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai 2011 #33 Skrevet 18. mai 2011 Er de ikke ennå litt i yngste laget til å bendes mot avansert S&M? Jeg tror at du er en smule for sent ute med din bekymringsmelding her. Det er en "trekant-generasjon" som vokser opp og de har sett og snart gjort det meste for lenge siden. Don`t worry - be happy!
Kamikatze Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #34 Skrevet 18. mai 2011 Jeg tror at du er en smule for sent ute med din bekymringsmelding her. Det er en "trekant-generasjon" som vokser opp og de har sett og snart gjort det meste for lenge siden. De tror det, ja...
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #35 Skrevet 18. mai 2011 du MÅTTE huke av for ab ja!!!! chiiiicken! men uansett, mannen som kjørte bilen bare lo han...kanskje ikke samboeren din har så mye humor innabords vettu selvfølgelig ville jeg ikke gjort det om jeg ikke var russ, for DA skjønner jeg at sjåføren blir skremt...jeg hadde jo på meg russeklær, så han skjønte jo at det bare var en russeknute! I Russetiden i fjord så satt jeg på meg pappa, og da vi stoppet i et lyskryss, så så jeg 4 russ som stod der, så jeg tenkte hva som kom til å skje. da vi stoppet så åpnet de opp bakdøren, og pappa ble skvatt skikkelig men jeg sa bare at det var en russeknute, så da vinket pappa til alle russene og ba de skynte seg igjennom bilen Det er litt viktig å ha litt humor her i livet vet du... kritiser meg med ditt eget nick, så skal jeg ta deg særiøst Som en annen sa; spikermatte hadde vært tingen Man går ikke gjennom "privat eiendom". Også går det an å spørre istedenfor å buse rett inn. Hadde likt å sett at du lo den dagen noen hopper inn i bilen din mens du fokuserer på trafikken og aner ikke om det er en raner eller en tulling som "bare skal i gjennom bilen din". Det går an å ha det gøy, men den knuten burde ikke vært med.
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2011 #36 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Som en annen sa; spikermatte hadde vært tingen Man går ikke gjennom "privat eiendom". Også går det an å spørre istedenfor å buse rett inn. Hadde likt å sett at du lo den dagen noen hopper inn i bilen din mens du fokuserer på trafikken og aner ikke om det er en raner eller en tulling som "bare skal i gjennom bilen din". Det går an å ha det gøy, men den knuten burde ikke vært med. feig ab igjen ja!!! som jeg skrev, så har jeg opplevd det jeg! Det finnes ganske mye annet som er værre her i verden enn å traske igjennom en hage eller krype igjennom en bil!...de knutene som innebærer at man skal drikke 12 liter øl på et døgn, eller ha sex med en ny person hver dag gjennom russetiden ( dvs ca 25 stykker) DET er ille! Endret 18. mai 2011 av NozMonster 2
Gjest Anuket Skrevet 18. mai 2011 #37 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Det jeg undrer meg på er: med så mye innfall, tid og krefter, hvorfor gjør ikke russen noe som det er verdi i? Jeg syns det er ekstremt teit å begrunne det med at "nå er vi ferdig med x års skolegang og kan slippe oss løs litt og feire". Feire? Med å gjøre så mange totalt ubrukelige ting som mulig, på kortest mulig tid? Så er argumentet at en må da ha humor og la dem få lov å leke litt. Jasså? Leke? Det er vel ikke stort annet de fleste har bedrevet i de årene de har levd frem til det tidspunktet. Er det ikke heller på tide å "feire" med å gjøre noe som viser at en begynner å bli tilnærmet voksen i sine avgjørelser og handling? Hadde en russ forsøkt seg på min bil, ville det ha vært ei dugelig spikermatte i baksetet som ville få "den lekne" til å huske meg til evig tid. Å, er det ikke lov å være slem med russen? Jeg er ikke slem,- jeg har humor! Her i Bergen er det i hvertfall alltid vært Røde kors knuten, og flere knuter knyttet til veldedige formål. Det er jo verdi i det Selv så jeg på min russetid som en stor verdi, i og med at jeg kunne få lov til å feire med barndomsvenner, gjøre rampestreker og generelt kose meg både med alkohol og uten alkohol. Ja man er kanskje ikke ferdig med alle eksamner etc. men om du til da ikke har lært deg at å sitte å nilese dagen eller timen før eksamen ikke er noe lurt - så er det i grunn din egen feil om du får en dårligere karakter enn du er vant til. Men uansett: skulle ikke denne tråden handle om hvilke knuter man tok og hvilke man ikke tok når man var russ? EDIT: skriveleif Endret 18. mai 2011 av Anuket 1
K.B.E Skrevet 18. mai 2011 #38 Skrevet 18. mai 2011 Disse russeknutene tok jeg: Bade før 1. mai. Sitte under pulten en skoletime. Gå med pysjamas en hel skoledag. Kysse en lærer, Få 5 lærere til å signere på trusa di. Overnatte i hagen til en lærer, ringe på om morgenen og tilby frokost.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #39 Skrevet 18. mai 2011 feig ab igjen ja!!! som jeg skrev, så har jeg opplevd det jeg! Det finnes ganske mye annet som er værre her i verden enn å traske igjennom en hage eller krype igjennom en bil!...de knutene som innebærer at man skal drikke 12 liter øl på et døgn, eller ha sex med en ny person hver dag gjennom russetiden ( dvs ca 25 stykker) DET er ille! Uff. Du fremstår som lite moden når du sier jeg er feig pga at jeg bruker anonymbruker funksjonen. Det har jeg den fulle rett til. Lik det eller ei. Det finnes værre ja, det eksemplet du kommer med går utover den som velger å helle i seg så mye. Ikke andre som er fører av en motorkjøretøy som må konsentrere seg om mye forskjellig på en gang. Du vitner til å være umoden og lite empatisk. Dersom du ikke liker at folk kan være anonyme; send en epost til kvinneguiden vel? *gjerne som anonym*
Fanta Exotic Skrevet 18. mai 2011 #40 Skrevet 18. mai 2011 Jeg var russ (Oslo) i fjor og tok disse: - 24 timer (86 400 sekunder) uten å sove - Sitte under pulten en hel skoletime - Gå med brød som sko en hel skoledag - Bade ute før 1.mai - Drikke en halv liter mens du sitter/ står og tisser - Sette en utgave av Blekka eller russeavisen synlig på bladhyllen/avisstativet i en kiosk - Ha sikker sex i løpet av russetiden - Reise seg hvert femte minutt i en skoletime og rope: ”Skål” - Ha på russebuksa hver dag gjennom hele russetiden - Sette en "L" bakpå en politibil - Drikk en 0,33-liter uten hender eller assistanse - Gå med en annen russ i bånd en hel skoledag - Holde seg unna vold og oppfordre medruss til ikke vold gjennom hele russetiden - Rote med en som tidligere har vært russ - Kline med en russ av samme kjønn - Servere en uteligger Big Mac - Spise en burger på to biter - Drikke en flaske vin på 40 minutter (kan være helsefarlig og bør ikke utføres hvis du - Beholde Russelappen gjennom hele russetiden - Være på skolen hver dag i russetiden (skolelys) - Dele en kasse 0,33-litere i en telefonboks med tre medruss, uten å tisse - Sitte med fingeren i øret en hel skoletime - Kjøpe en kasse 0,33-litere med bare kronestykker - Kjøpe en HappyMeal mens man kjører handlevogn (som leveres tilbake) gjennom Drive-In’en på McDonalds - Trene i russedress på treningssenter - Krabbe fra stortinget til slottet - Sitte på fortauet med et skilt der det står "en tut = en skål" - Kjøpe en pakke kondomer kun ved hjelp av kroppsspråk - Ringe 1881, be de gå inn på russenshovedstyre.no og anbefale seg de 5 beste knutene. 3 av disse knutene MÅ gjennomføres. - Klemme 100 personer på en dag. - Prute opp prisen på varer i en matbutikk. For eksempel handle for rundt 80 kr og insistere på å betale 100 kr for det. - Være slaven til en medruss en hel dag - Spise to frossenpizzaer på 20 min - Start morgenen med frokostblanding blandet med øl, vin eller cider i stedet for melk - Putte 2 tamponger i munnviken og drikke en halvliter - Løpe ut på en fotballbane og kysse dommeren eller keeperen (ikke tippeligakamp) - Leie en Postmann Pat-film og ta en slurk hver gang han bomgirer - Sitte i et tre en time før skolestart - Ha kjæreste hele russetiden - Stå på eksamen Oi, det var en del det, ja. Husker jeg hang alt sammen på lua mi, og det var jo ikke plass til alt, så jeg måtte henge det i selve lua, istedenfor den dusken.. Pluss at lua bare falt av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå