Gjest Anni Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Jeg håper noen kan svare meg på noen viktige spørsmål. jeg har tatt kjønnsleppereduksjon for to uker siden og fikk blodansmaling i den ene leppen, legen min fortalte meg at dette ordner kroppen selv men vil ta litt lenger tid. Jeg har fulgt med på den og den har gått ned i helvelse for hver dag, MEN hvor lang tid vil dette egentlig ta før kroppen har klart å rense opp eller ordne opp i blodansamlingen???? begynner å bli litt bekymret og utålmodig.
Chelmon Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Er jo ikke noe grunn til å være bekymret når legen allerede har sagt at det tar litt lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 (endret) Det du har gjort er selve manifestasjonen på hva som er galt i samfunnet... Jeg blir så provosert over å høre om jenter som lar seg legge under kniven for å fjerne en HELT naturlig utseende del av underlivet, og det du har gjort gjør det ikke bedre. Og wake up call; når det ikke er musa du er misfonøyd med; så blir det pupper, ansikt, ring botoxlegen med en gang!!!!! Endret 19. januar 2012 av Bond 4
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Så mange som tar kjønnsleppereduksjon så ender vel jeg opp med å være eneste jenten igjen i verden med lange indre kjønnslepper.. Menmen, jeg har uansett ikke noe behov for å se ut som alle andre. 2
Moscato Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 (endret) Det du har gjort er selve manifestasjonen på hva som er galt i samfunnet... Jeg blir så provosert over å høre om jenter som lar seg legge under kniven for å fjerne en HELT naturlig utseende del av underlivet, og det du har gjort gjør det ikke bedre. Og wake up call; når det ikke er musa du er misfonøyd med; så blir det pupper, ansikt, ring botoxlegen med en gang!!!!! Det var da fælt. Du vet da vel ingenting om hvilke plager denne jenta hadde før operasjonen? Kanskje hun allerede hadde store problemer med infeksjoner, at kjønnsleppene kom i klem osv. Selv om kroppen man i utgangspunktet har er naturlig, så betyr det absolutt ikke at den fungerer som den skal. Heller en unaturlig og velfungerende kropp, enn en naturlig som bare er til plage, sier nå jeg. Og til TS: Det er nok bare å vente. Så lenge du ser framgang er det nok ingenting å frykte. God bedring:) Endret 19. januar 2012 av Bond 3
metempsychosis Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 (endret) Det du har gjort er selve manifestasjonen på hva som er galt i samfunnet... Jeg blir så provosert over å høre om jenter som lar seg legge under kniven for å fjerne en HELT naturlig utseende del av underlivet, og det du har gjort gjør det ikke bedre. Og wake up call; når det ikke er musa du er misfonøyd med; så blir det pupper, ansikt, ring botoxlegen med en gang!!!!! Det er hendelser i livet som gjør at det naturlige blir helt deformert. Som f.eks revning ved fødsel som har blitt sydd helt skjevt i sammen... Synes det blir litt simpelt å uttale seg på den måten du gjør uten en gang å vite hva som har ledet TS til operasjon... Endret 19. januar 2012 av Bond 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Alle tar ikke kjønnsleppeoperasjon, og takk gud for det. Trenden er helt syk, folk klager over at leppene er i veien, har dere ikke hørt om truser? Skulle tro at man var laget for å kunne gå i ørsmå stringtruser, vi er tross alt laget for å føde. Hysteria!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 Alle tar ikke kjønnsleppeoperasjon, og takk gud for det. Trenden er helt syk, folk klager over at leppene er i veien, har dere ikke hørt om truser? Skulle tro at man var laget for å kunne gå i ørsmå stringtruser, vi er tross alt laget for å føde. Hysteria!!! Du vet TYDELIGVIS ikke hva du prater om. At du har fått ett mer "naturlig" utseende der nede og heller ingen plager, så er det veldig fint for deg. Men det er faktisk folk som sliter med dette, både fysisk og psykisk! Tror du virkelig dette dreier seg om truser? Herregud, for en ting å skrive 1
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 (endret) Det du har gjort er selve manifestasjonen på hva som er galt i samfunnet... Jeg blir så provosert over å høre om jenter som lar seg legge under kniven for å fjerne en HELT naturlig utseende del av underlivet, og det du har gjort gjør det ikke bedre. Og wake up call; når det ikke er musa du er misfonøyd med; så blir det pupper, ansikt, ring botoxlegen med en gang!!!!! Du aner ikke hva du prater om, jeg tok denne oprasjonen fordi det plaget meg fysisk og psykisk. huff for ett bittert å surt menneske du må være å ha rundt seg. Ikke svar på en tråd når du kommer med slike kommentarer, og er helt uviten om tema. Du har tydeligvis ikke forstått greien med oprasjonen, heller ikke problemene jenter har rundt dette. SEX blir bedre, til din informasjon. TAKK TIL ALLE SERIØSE SVAR !!! Endret 19. januar 2012 av Bond 1
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 Er jo ikke noe grunn til å være bekymret når legen allerede har sagt at det tar litt lengre tid. bekymret var kanskje feil ordvalg av meg, utålmodig. Lurer på om noen vet hvor mange uker det vil ta før en blodansamling er borte.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 Det var da fælt. Du vet da vel ingenting om hvilke plager denne jenta hadde før operasjonen? Kanskje hun allerede hadde store problemer med infeksjoner, at kjønnsleppene kom i klem osv. Selv om kroppen man i utgangspunktet har er naturlig, så betyr det absolutt ikke at den fungerer som den skal. Heller en unaturlig og velfungerende kropp, enn en naturlig som bare er til plage, sier nå jeg. Og til TS: Det er nok bare å vente. Så lenge du ser framgang er det nok ingenting å frykte. God bedring:) Dette er noe som tok meg år og avgjøre det er nok bare å vente, har aldri vært borti en oprasjon før nå så greit å gjøre litt research ! Takk !
Chelmon Skrevet 19. mai 2011 #12 Skrevet 19. mai 2011 Mente ikke å høre krass ut altså, ser du fikk noen sinte svar her
Gjest FIFI Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 Jeg håper noen kan svare meg på noen viktige spørsmål. jeg har tatt kjønnsleppereduksjon for to uker siden og fikk blodansmaling i den ene leppen, legen min fortalte meg at dette ordner kroppen selv men vil ta litt lenger tid. Jeg har fulgt med på den og den har gått ned i helvelse for hver dag, MEN hvor lang tid vil dette egentlig ta før kroppen har klart å rense opp eller ordne opp i blodansamlingen???? begynner å bli litt bekymret og utålmodig. Hei. Jeg tok en kjønnsleppereduksjon for en uke siden. Og ser ut som jeg også har fått blodansamling. Hvor langt tid tok det før din gikk vekk? Og hvordan ser det ut nå ?
Gjest Bond Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 Tråden ryddet for krenkende utsagn Bond, mod
Gjest Anonym Skrevet 22. januar 2012 #15 Skrevet 22. januar 2012 Alle tar ikke kjønnsleppeoperasjon, og takk gud for det. Trenden er helt syk, folk klager over at leppene er i veien, har dere ikke hørt om truser? Skulle tro at man var laget for å kunne gå i ørsmå stringtruser, vi er tross alt laget for å føde. Hysteria!!! Herregud.. Så det er bare å ta på seg truser altså... Tusen takk, den tanken hadde ikke falt meg inn! Gått rundt å snubla i de lange kjønnsleppene mine i flere år nå, ingen som har nevnt for meg at truser er løsningen på problemet. Ta deg sammen litt da. Det er forskjell på grunnene til at folk velger en slik operasjon. Ikke alle som er ute etter en "designervagina". Noen gjør det fordi de har reelle problemer. Jeg vurderer selv operasjon, fordi kjønnsleppene mine er så lange at de ofte kommer i klem mellom trusestrikken og låret, tenk litt på det, du. Det er faktisk veldig vondt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå