Gjest Anonym Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Jg har en kjæreste som er veldig gla i å bite, har ikke noe imot det selv. Men jeg får veldig lett merker, er det en måte for å få de merkene til å forsvinne fortere???
Sugerøret Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 la være å bite. Menneskebitt inneholder mye skit og kan gi infeksjoner om en er veldig uheldig
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 la være å bite. Menneskebitt inneholder mye skit og kan gi infeksjoner om en er veldig uheldig Det skal MYE til før man bryter huden. De aller fleste mennesker har en innebygget bitehemming, som gjør at de stopper før det skjer. Jeg har faktisk prøvd å bryte huden på min partner (på forespørsel), og det går bare ikke. Merker derimot, settes lett. TS: Jeg har ikke prøvd selv, pga at jeg liker merkene Men arnica er kjent for å hele blåmerker raskere. Om dere biter såpass hardt at det er fare for å bryte huden, så er lavendel og teatre er også greit å ha i bakhånd.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Ah, takk^_^ Jeg prøver arnac også får jeg se :D
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Ah, takk^_^ Jeg prøver arnac også får jeg se :D Mente arniac..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå