Gjest linda Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Samboren min og jeg har et opplegg som gjør oss helt steinkåte og gale. Vi drar på byen hver vår gang og finner noen å pule med. Etterpå puler vi med hverandre og den som har vørt ute å pult, forteller i detalj hvordan det var. Vi kan ligge å pule og hore o timevis og snakke om det den ene av oss har opplevd med en tilfeldig ONS. Dette er vår grei og vi vil aldri slutte med det. Vi driver også med både trekant og partnerbytte. Er det noen andre som også tenner enormt på at samboeren puler med andre?
Gjest Anonym Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Jeg ble enormt steinkåt av å lese denne posten .. Hvem vet, kanskje vi har pult på byen en gang? ;D
Gjest Tor Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Samboren min og jeg har et opplegg som gjør oss helt steinkåte og gale. Vi drar på byen hver vår gang og finner noen å pule med. Etterpå puler vi med hverandre og den som har vørt ute å pult, forteller i detalj hvordan det var. Vi kan ligge å pule og hore o timevis og snakke om det den ene av oss har opplevd med en tilfeldig ONS. Dette er vår grei og vi vil aldri slutte med det. Vi driver også med både trekant og partnerbytte. Er det noen andre som også tenner enormt på at samboeren puler med andre?
Gjest Tor Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Jeg har drit lyst til å se henne pule andre. hun tenner når vi er litt på, men er vanskelig å få til å ta skrittet helt ut. Vi viser oss frem for andre når vi puler ute og hun liker at gutta runker når de ser på henne bli pult. Noen forslag til hvordan vi tar neste skritt...
Gjest HunterLady Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Jeg tenner på det i teorien, men i praksis hadde jeg nok blitt fitte forbanna! 1
Niennas Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Jeg tenner på det i teorien, men i praksis hadde jeg nok blitt fitte forbanna! Enig der. Jeg og kjæresten min har også begynt å snakke om det, om forskjellige scenarioer der vi enten har trekant (dette tenner jeg på i teorien, men vet at trekant ville vært en destruktiv ting for meg og forholdet hvis det hadde skjedd i virkeligheten), eller at han ligger med andre damer. Først var han veldig "Neeei, jeg tenner bare på deg", jeg tror det var for å skjerme følelsene mine, men nå er han heltent på tanken. Enda ikke vært noe snakk om at jeg skal ha fantasisex med en annen mann, og jeg tør ikke helt ta det opp jeg heller (selv om det bare er fantasi), er litt redd for å ødelegge stemninga.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Det er vel bare å slå seg løs om man liker slikt, men jeg tror ikke at det ville fungert for meg :gjeiper:
Hankjønn Skrevet 6. juni 2011 #11 Skrevet 6. juni 2011 Hva er det man sier; "Du lever bare en gang, så gjør det beste ut av det"? Om dere har en god kommunikasjon og snakker om det, kjør på!
Gjest Bjørn82 Skrevet 10. juni 2011 #12 Skrevet 10. juni 2011 Hørtes ganske sexy ut.. Har ikke prøvd det selv, men vi har "leket" med tanken hehe.. Blir nok ikke noe av, men ideèn virker cool
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #13 Skrevet 10. juni 2011 Ahhhhh, godt det finnes andre Jeg elsker og høre mannen min fortelle om de han har knullet før... ink eksen sin som han var sammen med i 13 år.. Han er ti år eldre en med, og fortellingene handler ganske enkelt om ungdomsknull!!!!! Jeg tenner skikkelig på og høre hva de gjorde, hvor de gjorde det osv... Kunne godt tenkt med og sett han ha seg med en annen jente, vi har snakket om det leeeenge... MEn dette er ikke noe han øsnker, så det blir med historiene på eksta kåte dager Må legge til at han liker og fortelle også..
Gjest Bjørn82 Skrevet 10. juni 2011 #14 Skrevet 10. juni 2011 Ahhhhh, godt det finnes andre Jeg elsker og høre mannen min fortelle om de han har knullet før... ink eksen sin som han var sammen med i 13 år.. Han er ti år eldre en med, og fortellingene handler ganske enkelt om ungdomsknull!!!!! Jeg tenner skikkelig på og høre hva de gjorde, hvor de gjorde det osv... Kunne godt tenkt med og sett han ha seg med en annen jente, vi har snakket om det leeeenge... MEn dette er ikke noe han øsnker, så det blir med historiene på eksta kåte dager Må legge til at han liker og fortelle også.. Kanskje du har noen tips eller råd om hvordan mann gjør dette uten at mann gjør ting feil og brutalt? PM?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2011 #15 Skrevet 11. juni 2011 Jepp, jeg og typen har baade trekant, og jeg tenner paa at han snakker om andre jenter og hvem han vil ha sex med. Mmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå