b0blitez Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 var i fylla igår med en venninne, vi skulle bare kose oss med ett glass med vin - som endte med tre for mye. Men det er at jeg blir en sikkelig matmonster etter fylla, jeg kan spise alt jeg kommer over og da spiser jeg ekstremt mye. Er jeg den eneste? Da spiser jeg bare junkfood og jeg klare nesten ikke å kontrollere meg selv. Det har jo vært noen ganger at jeg har drukket for mye, at matlysten min har blitt helt borte - men nå kan jeg spise som en gris
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er akurat sånn jeg også!! det verste er at jeg ikke klarer tanken på bare brødskiver, det må være junk
Moscato Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Jeg hater mat dagen derpå. Klarer knapt nok å drikke vann.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Helt enig med ts. Når jeg kommer god og full hjem sent på morgenen er det deilig å spise. Kald rekesalat med spiseskje, namnam.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Når jeg har væt p fylla, og kommer hjem midt på natten eller tilig på morningen, så drikker jeg MYE vann og spiser MASSE rester - slik som pizza, lasanje, eller en eller annetn kjøttrett som ligger i kjøleskapet fra dagen før. Må bare ha noe dritt, og eneste måten jeg kan unngå å bli fyllesjuk på. Om jeg ikke drikker vann eller spiser noe før jeg legger meg etter en fest, blir jeg veldig fyllesyk dagen etter, og klarer ikke drikke eller spise - kanskje ikke før på kvelden.
Plutseliten Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Når jeg kommer hjem fra byen er det bare en ting jeg vil ha: brødskive med leverpostei. Hater dagen derpå. Alt jeg vil ha er pizza, kebab og hamburger. Og sørlandschips! Brødskive og vanlig middag frister ikke...
Vulpes Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Som regel får jeg ufattelig lyst på mat som pizza, taco, ostesmørbrød osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå