AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Når vi har sex, så har vi utrolig god sex, helt perfekt for og si det sånn.. Men et lite problem, er at når jeg kommer, så kommer han også. Vi kommer faktisk samtidig noen ganger. Dette er sjeldent at folk får til. Men vi gjør altså det, fordi når jeg nesten kommer så strammer musklene inni skjeden seg eller noe, dette gjør at han nesten kommer, og må trekke den ut. Men da kommer ikke jeg, og da må vi på en måte "starte på nytt" for og få meg til og komme, men når vi avbryter og sånn opp til 3 ganger, blir det bare vanskligere for meg og komme. noen tips?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Mye fint i plast dere kan prøve først slik at du får orgasme, så kan dere avslutte sammen.
Næjøss Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Du kan prøve å kjøpe en liten vibrator, eller et virbrator-egg, så legger du det på klitorisen mens dere holder på. Dette bruker jeg og mannen min å gjøre da vi har lignende problemer, Og det funker helt fantastisk.
Stefan Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Først noen få spørsmål: Må han trekke seg ut fordi dere leker "hoppe av"? Eller er det fordi han blir slapp med en gang etter orgasmen? Og har han raske orgasmer? Leker dere "hoppe av", noe som er risikosport i seg selv, kan dere forsøke å bruke kondom. Da blir han mindre følsom, og det er ikke så farlig om han kommer samtidig med deg. Blir han slapp like etterpå og ikke har så lange orgasmer, så kan han forsøke å trene pc-musklene sine. Det sørger for bedre stivhet, og kraftigere orgasmer.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Går på p-piller, men prøver og hoppe av fordetom..
Hankjønn Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 (endret) Går på p-piller, men prøver og hoppe av fordetom.. Elementary, my dear Watson: Stop worrying, start enjoying! Endret 16. mai 2011 av Hankjønn
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Elementary, my dear Watson: Stop worrying, start enjoying! Om graviditet er katastrofalt, så skjønner jeg godt at de kjører dobbelt opp med prevensjon. TS: vurdert pessar eller kondom i stedet for avbrutt samleie?
Hankjønn Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Om graviditet er katastrofalt, så skjønner jeg godt at de kjører dobbelt opp med prevensjon. TS: vurdert pessar eller kondom i stedet for avbrutt samleie? Selvsagt, men hvorfor ikke kondom da, som du sier? Liker det ikke spesielt selv, men det løser jo deres problem som tas opp her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå