Gjest glamourgirl Skrevet 11. november 2003 #21 Del Skrevet 11. november 2003 :o I håret, ja. Oh minner fra en svunnen tid. Har alltid hatt skikkelig langt hår, men veldig glatt, og sånn sett problemer med å holde det på plass, når jeg har det satt opp. Uansett, hadde ganske heftig sex, men all spruten kom i håret mitt, neste dag forsov jeg meg, rakk ikke å vaske håret, og satt det opp i en fei. Har aldri vært så fin på håret, det har aldri holdt så lenge, og jeg fikk ufattelig mange komplimenter. Hvorpå jeg rødmet og fniste og prøvde å ha pokerfjes og si takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. november 2003 #22 Del Skrevet 11. november 2003 :o I håret, ja. Oh minner fra en svunnen tid. Har alltid hatt skikkelig langt hår, men veldig glatt, og sånn sett problemer med å holde det på plass, når jeg har det satt opp. Uansett, hadde ganske heftig sex, men all spruten kom i håret mitt, neste dag forsov jeg meg, rakk ikke å vaske håret, og satt det opp i en fei. Har aldri vært så fin på håret, det har aldri holdt så lenge, og jeg fikk ufattelig mange komplimenter. Hvorpå jeg rødmet og fniste og prøvde å ha pokerfjes og si takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå