Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skulle nevne noen brukere du legger merke til og trives godt med å ha her inne. Hvem da? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eueguine_... (?) husker ikke helt hvordan han skrev navnet sitt. Fordi han skilte seg ut.

KateW, fordi hun er litt morsom.

Cillip(?)(vegetarianeren), hmm, husker ikke helt hvordan hun heller skriver navnet sitt. Hun er koselig tror jeg. Vært her lenge.

*Smask*, ikke alltid enig. Men godt å ha deg her.

Gjest Vampen
Skrevet

Litt artig at de som vil at man skal nevne brukere er anonyme.. :lur:

• Liker 2
Skrevet

Åh, det er så mange! Kan nevne blant annet Katten, Envy, Antlers, Gjesten, Yme, Hunterlady, Stefan, Lacus, Havbris, Kadust, Kamikatze +++

Jeg kunne fortsatt i evigheter, det er så mange her jeg liker, selv om jeg også er uenig med dem til tider.

AnonymBruker
Skrevet

Åh, det er mange. Off the top of my head: Antlers, Tabris og Yme.

Kunne sikkert ramsa opp flere, men disse tre er folk jeg synes er interessante og jeg er enig med dem i mange ting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker forresten også Yvonne. Vi er nok veldig forskjellige, men hun virker alltid ærlig og oppriktig, og ikke minst hyggelig når hun poster. Den signaturen hennes under hver post (Yvonne og en smiley) får meg alltid til å smile, hehe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ÅI! Glemte en jeg virkelig digger, Harriet!

Skal gi meg nå. Men ja, dette beviser jo bare at det finnes mange fantastiske folk her inne!

Skrevet

Det er veldig mange, faktisk, men jeg kan jo nevne noen av de første som faller meg inn.

Chikako: Fordi hun har gode innlegg og vet hva hun står for - uavhengig av hva andre mener om det. Hun virker som en super jente som har den rette blandingen av sårbarhet og bein i nesa. Av og til føles det litt som om hun er en mye snillere utgave av meg selv, haha.

Belladonna: Tøff dame med en god porsjon selvironi, som ofte gir gode råd. Veldig kjekk å ha om man har kommet til å stave noe feil, eller glemt stor forbokstav ;)

Pet: Jeg ler ofte så jeg griner når jeg leser innleggene hennes. Herregud for en fantasi! En riktig gledesspreder er hun!

Lacus: En veldig omgjengelig person som ofte lokker frem et smil med kommentarene sine. Liker at hun kan få meg til å glemme mye negativt i en tråd, bare ved å si noe som egentlig ikke har så mye med saken å gjøre.

Yme: Mest fordi han kan tvinge tyvekroninger opp i nesa, men også fordi han er morsom, ofte ser ting fra et helt annet perspektiv enn meg, og ikke minst fordi han er barsk nok til å selv bestemme hvordan ord skal staves.

Yvonne: Hun har mange av de samme verdiene og interessene som meg, og virker utrolig koselig. Hjelpsom, smart og åpen om personlige ting.

Xaphan: Lite selvhøytidelig, virker ærlig og impulsiv (forøvrig en veldig artig kombinasjon :fnise: ). Flink til å muntre opp andre, men kan også sparke fra seg, og så jeg er veldig fascinert av avataren hennes av en eller annen grunn...

Jeg tror jeg stopper der før lista blir lang som et vondt år...

Skrevet

Xaphan: Lite selvhøytidelig, virker ærlig og impulsiv (forøvrig en veldig artig kombinasjon :fnise: ). Flink til å muntre opp andre, men kan også sparke fra seg, og så jeg er veldig fascinert av avataren hennes av en eller annen grunn...

Oi, jeg har ikke sett dette før nå. Tusen takk for fine ord! :klemmer:

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg er fan av FrøkenJosefine, Xaphan, IlCrappo, Tabris, Wanita, Blondie65, Mann 42 og chikako. Jeg gidder ikke å utdype hvorfor, men vit at dere er elsket og beundret! :strix::nigo:

Jeg har også et litt ambivalent vet ikke om jeg hater å elske deg eller elsker å hate deg forhold, til Larsern. :bond:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fan av FrøkenJosefine, Xaphan, IlCrappo, Tabris, Wanita, Blondie65, Mann 42 og chikako. Jeg gidder ikke å utdype hvorfor, men vit at dere er elsket og beundret! :strix::nigo:

Jeg har også et litt ambivalent vet ikke om jeg hater å elske deg eller elsker å hate deg forhold, til Larsern. :bond:

Du er elsket og beundret du også! :D :D av meg!

Jeg liker også Xaphan, Chikako, Chiyo, Nettvenninnen, Yme, Katten og flere jeg ikke husker navnet på i farten..

Dessuten fascineres jeg av Benedicte22,Bettyboop,Larsern med flere siden de gang på gang viser seg å være så utrolig motsatt av meg.. Liker at de provoserer tankegangen min! :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...