krokanrullen Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg lasta ned lyden og engasjerte både halve arbeidsplassen og familien i hva denne lyden var for noe. Jeg har fått meg meg at ingen gjettet riktig, så det ble tilslutt avslørt av P4, men hva var svaret??
bæærgen Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Håper jeg ikke tar feil dag nå, men jeg tror det var lyden som kommer når man trykker på støvsugeren for å endre den fra gulv til teppe-funksjon..
krokanrullen Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2011 Håper jeg ikke tar feil dag nå, men jeg tror det var lyden som kommer når man trykker på støvsugeren for å endre den fra gulv til teppe-funksjon.. Jo det kan stemme det. Da var jeg langt fra det rette svaret jeg iallefall. Burde kanskje dra frem støvsugeren litt oftere :gjeiper:
Gjest NozMonster Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 så fint at det ble laget en tråd om dette da irriterte meg grønn over at jeg heller ikke fikk med meg svaret! meeeeen.....det første hintet var jo "Valgfri", og det andre hintet var "Hard, og så myk" .........hva har hard og så myk med støvsugerknappen å gjøre?
Gjest NozMonster Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Hardt gulv, mykt teppe? åååh, dumme meg! du er så luuuuur! ...men det er jo ikke rart at det aldri er noen som klarer denne fordømte lyden da! heheeee... de lager ikke akkuratt de letteste hintene!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå