Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lasta ned lyden og engasjerte både halve arbeidsplassen og familien i hva denne lyden var for noe. Jeg har fått meg meg at ingen gjettet riktig, så det ble tilslutt avslørt av P4, men hva var svaret??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper jeg ikke tar feil dag nå, men jeg tror det var lyden som kommer når man trykker på støvsugeren for å endre den fra gulv til teppe-funksjon..

Skrevet

Håper jeg ikke tar feil dag nå, men jeg tror det var lyden som kommer når man trykker på støvsugeren for å endre den fra gulv til teppe-funksjon..

Jo det kan stemme det. Da var jeg langt fra det rette svaret jeg iallefall. Burde kanskje dra frem støvsugeren litt oftere :gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet

så fint at det ble laget en tråd om dette da :) irriterte meg grønn over at jeg heller ikke fikk med meg svaret! meeeeen.....det første hintet var jo "Valgfri", og det andre hintet var "Hard, og så myk" .........hva har hard og så myk med støvsugerknappen å gjøre? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hardt gulv, mykt teppe? :jepp:

Gjest NozMonster
Skrevet

Hardt gulv, mykt teppe? :jepp:

:klaske: åååh, dumme meg! du er så luuuuur! ...men det er jo ikke rart at det aldri er noen som klarer denne fordømte lyden da! heheeee... de lager ikke akkuratt de letteste hintene!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...