Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann,

jeg har hatt tilbakevendende svie/smerter ved de indre kjønnsleppene, og skal bestille meg time hos gynekolog for å få sjekket hva det kan være.

Men sånn i mellomtiden; andre som har opplevd det samme? Syns det er vanskelig å selv finne ut hva som skjer der nede, men området er hverken mer rødt enn vanlig og det er heller ikke mer utflod enn vanlig. Usikker på om det bare er tørre slimhinner, men jeg vet jo ikke.... litt usikker på nøyaktig hvor disse slimhinnene befinner seg :sjenert:

Så et siste spørsmål; om det skulle vise seg å være sopp, er det noen måte å vite det sikkert på, eller må legen se? Etter hva jeg har lest meg frem til har man alltid en mer tyktflytende utflod under soppinfeksjon, så, om man ikke har det, har man da ikke sopp?

Blir takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klør det? Skal som regel gjøre det hvis det er sopp. :)

• Liker 1
Skrevet

Kan være greit å få en undersøkelse på det

Skrevet

Ææææææsj.

Gjest gjest92
Skrevet

Om du tror det er sopp kan du bare kjøpe en canesten kur på apoteket. Det er ikke farlig å ta den kuren selv om det ikke er sopp. Går det over etter en canesten kur har det vært sopp. Går det ikke over så er det noe annet =)

kan være lurt å ta seg en tur til gynekologen for å være sikker ;> da tar de en bakteriell prøve av deg og sender inn. Så får du svar i løpet av ca en uke eller to =)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar allesammen! :)

Og nei, det klør ikke. Er bare sårt, egentlig.

-TS

Skrevet

Ææææææsj.

HAHA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...