Jade Skrevet 19. mai 2011 #41 Skrevet 19. mai 2011 Jeg begynte å kjøpe Sigmakoster pga at bloggere anbefalte det. Jeg begynte med en, og var godt fornøyd, så jeg prøvde et par til. Og nå har jeg en del. Kjempefornøyd i forhold til prisen! Jeg kjøper aldri noe pga at én blogger anbefaler noe. Hvis én blogger anbefaler noe og jeg synes det ser interessant ut, så sjekker jeg nettet for omtaler (bl.a. makeupalley og andre blogger). Kunne aldri falt meg inn å kjøpt et helt kit uten å ha testet noen av de selv først. Vi snakker en hel del hundrelapper her, selv om de ikke er så galne i pris.
Benedicte22 Skrevet 19. mai 2011 #42 Skrevet 19. mai 2011 Selvom ID Bare escentuals er kjempedyrt er det virkelig verdt det. Jeg har hatt mine koster derfra i 6 år nå, de er fortsatt like fin. Det er en god investering!
@zumi Skrevet 20. mai 2011 #43 Skrevet 20. mai 2011 Selvom ID Bare escentuals er kjempedyrt er det virkelig verdt det. Jeg har hatt mine koster derfra i 6 år nå, de er fortsatt like fin. Det er en god investering! Kan ikke si meg enig med deg der asså. Jeg har kjøpt en del av dem. Global kosten mister form til tross for at den er godt vedlikeholdt å bruker brushguard på den. Så er fere stive og ubehagelige for sarte øyelokk. Men de holder godt på øyenskyggen slik at du får en jevn og fin påføring. Å så er de holdbare som du sier. Har kun en kost som røyter. Å det var en av de første jeg kjøpte. (den tiden jeg ikke kunne noe om vedlikehold av koster)Anbefaler dem og Sigma. Gode børster. Sigma får du mest for pengene føler jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå