AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg tenker at jeg må skaffe meg noen skikkelige sminkekoster nå... Har lyst på alle disse fra Bare Escentuals: Min lenke Utenom de som er til øyenbryna for det trenger jeg ikke.. Men så blir det en del penger da, så jeg lurer på om det er noen som har noen andre favoritter?
Sunniva81 Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Trenger alt nytt av sminkekoster jeg også. Så skal følge med på svarene du får her Har selv sett på flere typer koster på Ebay, hele sett av forskjellige merker. Trenger absolutt ikke bli så tullete pris om man bestiller der, men så var det om å gjort å velge gode, holdbare koster ja.
smiiiley Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Jeg har koster fra MAC, i.d, sigma og tikei. Mac kostene mine bruker jeg til skygge. I.d og tikei til mineralfoundation og en sigma til løspudder. Men om du skal kjøpe kit ville jeg nok gått for mac eller sigma.
SleepingBeauty Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Det finnes sikkert veldig mange bra sminkekoster (mange som bruker MAC sine). Jeg bruker sminkekoster fra Bare Escentuals og er kjempe fornøyd
Gjest luri Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Jeg synes The Body Shop har de absolutt beste sminkekostene. Er kresen på sminkekoster, så har ikke funnet noen andre enn de fra body shop som stiller til kravene mine enda.
Gjest Vampen Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Jeg bruker koster fra MAC og Sigma og en kabuki fra Tikei. Jeg har også masse koster fra ID, men disse bruker jeg sjelden. Mange av de er stikkete og fæle og de andre er bare... bah!
Lulilelu Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Mac sine koster er vel de beste kostene, men de er veldig dyre. Sigma er en mac kopi med akuratt samme koster til like god kvalitet, men de koster mye mindre.
Gjest Vampen Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Mac sine koster er vel de beste kostene, men de er veldig dyre. Sigma er en mac kopi med akuratt samme koster til like god kvalitet, men de koster mye mindre. Mnja, like god kvalitet har de ikke. Enkelte er gode kopier, noen (spesielt deres egne ikke-kopierte koster) er suverene, men på noen koster er MAC sine mye bedre. Jeg har også inntrykk av at MAC sine holder seg bedre. 3
Gjest _Hufsa_ Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er utrolig fornøyd med ansiktskostene til Tikei Kjøpes på http://www.tikei.se Av koster til øyne bruker jeg eco tools. Utrolig bra koster til en utrolig billig penge. Hvis du kjøper de fra utlandet riktignok. Kjøpes de i Norge må man jo litt mer opp i pris. Jeg kjøper mine her: http://www.iherb.com/Search?kw=eco+tools
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #13 Skrevet 15. mai 2011 Så Mac er bedre enn Bare escentuals altså? Det hadde jeg ikke trodd. Jeg synes selv at Mac er oppskrytt, og så er jeg så irritert på en av de jentene som jobber på den butikken her hvor jeg bor Hvor er det best å kjøpe Mac koster på nettet da? Ts
Gjest Vampen Skrevet 15. mai 2011 #14 Skrevet 15. mai 2011 MAC er dessverre ikke det letteste å få tak i på nett. allcosmeticswholesale.com har vel noe, det samme med ebay. Men vær forsiktig, for det er mye fake MAC koster på ebay.
Quirky Skrevet 16. mai 2011 #15 Skrevet 16. mai 2011 MAC-kostene som kommer i sett (som settene på Ebay og de enkeltkostene på Ebay og All Cosmetic Wholesale som er market LE) er av langt dårligere kvalitet enn de originale kostene, LE-kostene er masseprodusert og har ofte en helt annen kvalitet på busten (hardere og stikkende). Jeg ville valgt å kjøpe sett eller enkeltkoster fra Sigma foran LE MAC-koster, men kostene fra Sigma er IKKE av samme kvalitet som originale MAC-koster, enkelte av "kopiene", som Sigma-kopiene av MAC 138, 131 etc er så og si like gode som originalen, mens enkelte koster, som MAC 219, 168 og 217 ser ut til å være umulige å lage fullgode kopier av. Hvis jeg skulle bygge opp samlingen min på nytt, slik jeg faktisk måtte tidligere i år siden kostemappen min ble borte da jeg var ute og reiste, ville jeg kjøpt enkelte koster fra MAC (som nevnte 219, 217 og 168), noen fra Sigma, noen fra andre merker som Japonesque- man trenger ikke kjøpe ALT fra MAC. MUS og Face Stockholm har også gode koster. Koster fra Bare Escentuals ville jeg ikke gått for, de jeg har prøvd derfra holder jevnt over ikke en tilfredsstillende kvalitet, spesielt i forhold til prisen.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har sminkekoster fra DIOR, og de er jævla gode. Veldig myke. Har også prøvd The Body SHop, Chanel, Lancome og Elisabeth Arden.
Quirky Skrevet 16. mai 2011 #17 Skrevet 16. mai 2011 Så Mac er bedre enn Bare escentuals altså? Det hadde jeg ikke trodd. Jeg synes selv at Mac er oppskrytt, og så er jeg så irritert på en av de jentene som jobber på den butikken her hvor jeg bor Hvor er det best å kjøpe Mac koster på nettet da? Ts MAC som merke er generelt hypet til døde, selv elsker jeg mange produkter derra, men ikke alt er superbra. Men, kostene til MAC er definitivt ikke oppskrytt- og jeg vil anbefale å kjøpe i Norsk butikk (hun som irriterer deg jobber vel ikke hele tiden;), foran å bestille på ACW eller Ebay- prisen i Norsk butikk er ikke så mye høyere enn på Ebay, og du er sikker på at kosten er ekte. 1
Quirky Skrevet 16. mai 2011 #18 Skrevet 16. mai 2011 MAC-kostene som kommer i sett (som settene på Ebay og de enkeltkostene på Ebay og All Cosmetic Wholesale som er market LE) er av langt dårligere kvalitet enn de originale kostene, LE-kostene er masseprodusert og har ofte en helt annen kvalitet på busten (hardere og stikkende). Jeg ville valgt å kjøpe sett eller enkeltkoster fra Sigma foran LE MAC-koster, men kostene fra Sigma er IKKE av samme kvalitet som originale MAC-koster, enkelte av "kopiene", som Sigma-kopiene av MAC 138, 131 etc er så og si like gode som originalen, mens enkelte koster, som MAC 219, 168 og 217 ser ut til å være umulige å lage fullgode kopier av. Hvis jeg skulle bygge opp samlingen min på nytt, slik jeg faktisk måtte tidligere i år siden kostemappen min ble borte da jeg var ute og reiste, ville jeg kjøpt enkelte koster fra MAC (som nevnte 219, 217 og 168), noen fra Sigma, noen fra andre merker som Japonesque- man trenger ikke kjøpe ALT fra MAC. MUS og Face Stockholm har også gode koster. Koster fra Bare Escentuals ville jeg ikke gått for, de jeg har prøvd derfra holder jevnt over ikke en tilfredsstillende kvalitet, spesielt i forhold til prisen. Limited Edition-kost (IKKE KJØP): eksempel Original MAC-kost: eksempel Står det "Limited edition", "Special Edition" etc, vær veldig skeptisk.
@zumi Skrevet 16. mai 2011 #19 Skrevet 16. mai 2011 Sigma sine skal være geniale. Vil prøve dem selv:D Så er de billie når dollaren er lav;D http://www.sigmabeauty.com/
Sunniva81 Skrevet 16. mai 2011 #20 Skrevet 16. mai 2011 Noen som lurer på hvordan jeg ser at jeg evt kjøper originale MAC + Sigma koster på Ebay? Sitter og titter, og som flere har påpekt skal man være oppmerksom. Noen som vet av sikre kilder/leverandører?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå