Gå til innhold

veske fra brystene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei! jeg får veske ut av brystene hvis jeg klemmer litt. har vært sånn i ca 1år. går på p-pille men det har jeg gjort i 5år. er ikke gravid. lurer på hva dette kan være. noen andre som har det sånn? er foresten 20år.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg får også litt væske fra brystvortene og jeg klemmer rundt brustvorten. Da kommer det ut dråper. Jeg vet ikke hva det er, men det har vært sånn lenge, og bare når jeg klemmer. Jeg er 30 nå, men har ingen barn og har aldri vært gravid..

Tror det ikke er noe farlig, at det bare er sånn fordi vi er i en alder hvor man kan få barn. jeg vet egentlig ikke... :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive at jeg aldri har gått på noe prevansjonsmiddel, har kune brukt kondom.

AnonymBruker
Skrevet

litt godt å høre at det ikke bare er meg hehe. jeg kunne ha gått til legen med det men er veldig sjenert så jeg har ikke vært der hehe. prøvde å søke på google men alt som kommer opp er bare for de som er gravide.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, så lenge du føler deg frisk og rask tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for. Tror det begynte sånn med meg når jeg var i begynnelsen av 20-årene, men vi kan jo se om det er andre kloke sjeler her som vet noe om dette? :)

Gjest Femanon
Skrevet

Trur eg har høyrt at væske kan vere eit symptom på kreft. Kan ikkje skade å gå til legen for å sjekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...