Gå til innhold

Hvilket slør til kjolen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk med både slør og skoda jeg kjøpte kjolen min, men kattekreket mitt har klart å få tak i sløret (i en pose i et skap i et rom med lukket dør) og herjet med det så det har kommet flere hull i det :kjempesinna: Så nå må jeg ha nytt da... Har egentlig alltid syns at sånne slør med blondekant er kjempefine, men det passer kanskje ikke helt til kjolen min? Har dere evt andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes egentlig at den kjolen var såpass enkel at du kan ha de fleste typer slør til. Ser ikke helt at et blondeslør ikke skal passe..? Flott kjole forresten :jepp:

Gjest Emera
Skrevet

Du fikk med en Skoda? Ikke verst! ;)

Nydelig kjole og nydelig slør! Jeg synes godt du kan ha det sløret til den kjolen.

Skrevet

Du fikk med en Skoda? Ikke verst! ;)

Nydelig kjole og nydelig slør! Jeg synes godt du kan ha det sløret til den kjolen.

Hoho, ikke sant? Og det til den nette sum av 2000 kr :gjeiper: Har prøvd å finne et slør med litt smalere blondekant, litt lignende sånn som Kate Middelton sitt, men det er ikke så enkelt...

Skrevet

Jippi, har bestillt meg slør nå. Dette ble det <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Nå må jeg bare bestemme lengde. Hva syns dere damer: feste det som på modellen eller ta en "Kate" og dekke ansiktet? Evt legge det oppå hodet? Jeg skal mest sannsynlig ha delvis oppsatte eller løse krøller.

Skrevet

Så kjedelig at katten "tok" sløret. Men blondesløret var nydelig og jeg synes absolutt at dette kan passe kjolen din. Har vært inne på å bruke samme type slør selv, men det er ufattelig vanskelig å bestemme seg. Lykke til!

28 Magnolia Avenue

Skrevet

hvordan du vil ha sløret kommer jo helt ann på hvordan du vil ha håret da. Med oppsatt hår blir det ikke pent å legge det oppå håret. Og skal du ha det over ansiktet må du jo ha dobbelt slør, har aldri sett blondeslør over ansiktet, så om du velger det MÅ du legge ut bilde så jeg får sett ;-) Skal selv ha over ansiktet, men mitt er uten blonder og den lengste delen har swarovski krystaller.

Skrevet

hvordan du vil ha sløret kommer jo helt ann på hvordan du vil ha håret da. Med oppsatt hår blir det ikke pent å legge det oppå håret. Og skal du ha det over ansiktet må du jo ha dobbelt slør, har aldri sett blondeslør over ansiktet, så om du velger det MÅ du legge ut bilde så jeg får sett ;-) Skal selv ha over ansiktet, men mitt er uten blonder og den lengste delen har swarovski krystaller.

Jeg tror jeg satser på kam i sløret, har fått litt hjelp at mamma og forlover til å bestemme meg :) Det er ikke blonder inne på selve sløret på hele, bare nederst, så hadde ikke fått blondene foran ansiktet uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...