AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Noen som kan anbefale en dyktig gynekolog i Trondheim eller omeng? Noen som jeg bør styre unna? Kjempenærvøs, men må til gynekolog i forbindelse med revning under fødsel.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Jeg vil også anbefale Anne Lise! Samme venterom som colosseumklinikken.
finkel Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Jeg vil også anbefale henne! Veldig dyktig, og jeg som var veldig nervøs (skulle sette inn spiral) ble raskt beroliget.
Gjest Gitte Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Har nettopp vært hos Anne Lise Windstad og fått satt inn hormonspiral. Var kjempenervøs etter en veldig ubehagelig opplevelse første gang hos en annen gynekolog (jeg har ikke født barn og har trang livmorhals), men hos Anne Lise gikk det veldig fint og nesten uten ubehag. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Jeg kan anbefale Christian Brodtkorp på Aleris. Han er "godt voksen" og utrolig behagelig og flink. Anonymous poster hash: c53cb...f7b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Mente BrodtkorB. Anonymous poster hash: c53cb...f7b
Cammomille Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Min erfaring tilsier også at de er veldig flinke på Medicus. Har vært flere ganger hos en mann jeg selvfølgelig har glemt navnet til. De er flinke, beroligende og har tatt godt vare på meg som pasient.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 Min erfaring tilsier også at de er veldig flinke på Medicus. Har vært flere ganger hos en mann jeg selvfølgelig har glemt navnet til. De er flinke, beroligende og har tatt godt vare på meg som pasient. Vet ikke om Dr. Muus fremdeles har praksis? http://sukker.no/dating-forum/535527-Snodige+etternavn.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå