Gjest *smak* Skrevet 15. mai 2011 #42 Skrevet 15. mai 2011 Hvis det ikke er Aune Sand da, for han har jo hatt hundrevis av partnere. Mener å huske for et par år tilbake en kvinne her på forumet som hadde hatt et eventyr med ham. Aune Sand er jo utrolig underholdende å se på da.. lo godt da han var med i 4 stjerners reise.. Virker som han bare er seg selv fult og helt he he
Gjest imli Skrevet 15. mai 2011 #43 Skrevet 15. mai 2011 Hvis det ikke er Aune Sand da, for han har jo hatt hundrevis av partnere. Mener å huske for et par år tilbake en kvinne her på forumet som hadde hatt et eventyr med ham. Heller den karen her enn Aune Sand, for å seie det slik
Tonka Skrevet 15. mai 2011 #45 Skrevet 15. mai 2011 Sjølvsagt ikkje - eg veit om mange pene/kjekke mannfolk som eg aldri kunne tenkt meg verker å liggje med eller å innlede eit forhald til, rett og slett fordi dei "ikkje er min type". Det er nemleg andre ting enn utsjånad som spelar inn, skjønner du... Jeg er redd for at du ikke kommer så veldig langt med å forsøke å forklare det der på denne tråden, Imli.......
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2011 #47 Skrevet 15. mai 2011 Haha jøss da har du virkelig misforstått, jeg forbeholder meg i hvertfall retten til å si at nei jeg hadde aldri i livet gått til sengs med ham - fordi han rett og slett ikke er min type. Hva er så galt med han? Har du ikke hørt om BALD IS BEAUTIFUL??????
Gjest Katten. Skrevet 15. mai 2011 #48 Skrevet 15. mai 2011 Hva er så galt med han? Har du ikke hørt om BALD IS BEAUTIFUL?????? Hvorfor er du så innstilt på at andre må finne ham attraktivt? Det er fortsatt jenter som liker deg, selv om du mister håret.
Gjest Anuket Skrevet 15. mai 2011 #49 Skrevet 15. mai 2011 Hva er så galt med han? Har du ikke hørt om BALD IS BEAUTIFUL?????? Jeg kan godt finne skallede menn kjekke, eks. Vin Diesel. Han er kjekk for meg. Men han her nei - ikke min type.
Bellamy Skrevet 15. mai 2011 #50 Skrevet 15. mai 2011 Så det er bare modeller som er godt nok for deg.... JEG HÅPER DU ER PERFEKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det en sånn ny ting dette, AT MAN SKAL SKRIVE ANDRE HALVDEL AV SETNINGENE I CAPS LOCK MED MASSE TEGN?????????????? Syns det ser litt dumt ut jeg da, MEN FOR ALL DEL!!!!!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #52 Skrevet 15. mai 2011 Hva er så galt med han? Har du ikke hørt om BALD IS BEAUTIFUL?????? Vin Diesel og Dwayne Johnson.
Lillemeg25 Skrevet 16. mai 2011 #53 Skrevet 16. mai 2011 Han er alt for gammel for meg og jeg liker ikke menn som er skallet. Ikke min type i det hele tatt! NULL.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2011 #54 Skrevet 16. mai 2011 Så det er i denne tråden man finner alle de unge lekre playboymodellene? Husk at for hver mann som er tynn i håret, fins det 5 damer med hengepupper på samme alder. Er latterlig av damer å klage på at en fyr er tynn i håret, når de selv gjemmer seg bak masse sminke, push-up-bh, hold-in undertøy, hair extensions, hårfarge, hårfjerning, kunstige negler osv. osv. De fleste menn skjuler ikke skavankene sine. What you see is what you get. Det gjør derimot 95 % av damene. Vi menn vet aldri hvordan dama egentlig ser ut før det er for sent. Ja, jeg er tynn i håret selv, men det er det jaggu meg mange damer som også er. Problemet er bare at dere aldri ser dere selv ovenfra.
Gjest HunterLady Skrevet 16. mai 2011 #55 Skrevet 16. mai 2011 Vin Diesel og Dwayne Johnson. Og Jason Statham!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #56 Skrevet 16. mai 2011 Helt utrolig, han er jo i hvert fall en 5-6. Mvh heterofil mann :D
Gjest Katten. Skrevet 16. mai 2011 #57 Skrevet 16. mai 2011 Og Jason Statham! Madammen kødder alltid om at vikene mine blir høyere og høyere (nei, de blir ikke det!), hvorpå jeg svarer nettopp: Det går bra, jeg blir bare en høy versjon av Jason Statham.
Gjest HunterLady Skrevet 16. mai 2011 #58 Skrevet 16. mai 2011 Madammen kødder alltid om at vikene mine blir høyere og høyere (nei, de blir ikke det!), hvorpå jeg svarer nettopp: Det går bra, jeg blir bare en høy versjon av Jason Statham. Hehe, jeg er ganske sikker på at hun har rett! Min kjære er allerede ganske så tynn i håret, så han har skinnet seg (ikke helt bald altså, men sånn Jason Statham look). Og han er fremdeles dødsfin. Så bare la vikene innta deg, Katten! :gjeiper:
Gjest pesta_gjesta Skrevet 16. mai 2011 #59 Skrevet 16. mai 2011 Norske kvinner et lette på tråden, spesielt overfor kjendiser. Norske menn er lette på tråden, spesielt ovenfor kvinner. 2
Sofiemor Skrevet 16. mai 2011 #60 Skrevet 16. mai 2011 Når de fleste av dere faller pladask for Aune Sand, skulle det ikke forundre meg at noen av dere på singeltråden hadde hoppet opp i buksen til Mr. Köln.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå