Gå til innhold

Kunne dere ha knullet han?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Norske kvinner et lette på tråden, spesielt overfor kjendiser.

Ja, denne tråden beviser jo det...

:roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en skala fra 1 til 10 er han i hvert fall en 5'er. Fyren ser da ikke så verst ut. Ståle er slank, høy, ser sunn ut, han har et fint smil og fine blå øyne. Han er så absolutt en fin mann. I hvert fall i forhold til alle de småfeite og halvstygge mennene jeg ser overalt. Skallede menn kan definitivt være sexy.

Han er slank, høy, sunn og ikke stygg, men han ser ekstremt kjedelig og stuckup ut. Derfor ender han lavt på skalaen for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at han er kjendis så blir han automatisk en 10er for de fleste norske kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at han er kjendis så blir han automatisk en 10er for de fleste norske kvinner.

Det er vel ikke kvinner flest på kvinneguiden da ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de fleste av dere faller pladask for Aune Sand, skulle det ikke forundre meg at noen av dere på singeltråden hadde hoppet opp i buksen til Mr. Köln.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke "pult" ham, men utseendemessig er han litt over snittet. En sekser, kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke kvinner flest på kvinneguiden da ser jeg.

En ting er å sitte å kommentere et bilde, noe annet blir i virkeligheten.

Det er alltid morsomt å observere kvinner når det legger merke til et kjent fjes, spesielt på utesteder. De oppfører seg som om de aldri har sett et mannfolk før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de fleste av dere faller pladask for Aune Sand, skulle det ikke forundre meg at noen av dere på singeltråden hadde hoppet opp i buksen til Mr. Köln.

Abdullah, jeg skulle gjerne visst hva slags damer du kjenner, altså. Selv vet jeg ikke om ett eneste menneske som synes Aune Sand er noe annet enn patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde han hatt hår, ville han sikkert vært en sekser. Hårtap reduserer menns attraktivitet dramatisk, iallfall i mine øyne. Og noe av det verste jeg ser, er helt skallede hoder. Heldigvis for alle blankskallene som vadrer rundt (for det er urovekkende mange av dem) er det ikke alle kvinner som finner det like turn off som meg - iallfall er det ikke særlig politisk korrekt å si det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de fleste av dere faller pladask for Aune Sand, skulle det ikke forundre meg at noen av dere på singeltråden hadde hoppet opp i buksen til Mr. Köln.

Hvem er Aune Sand og Mr.Köln? :fnise:

Nei, norske jenter hopper ikke i buksene på hvem som helst. Jeg kjenner ingen som gjør det iallfall!

Hva slags jenter kjenner du egenlig? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han hatt hår, ville han sikkert vært en sekser. Hårtap reduserer menns attraktivitet dramatisk, iallfall i mine øyne. Og noe av det verste jeg ser, er helt skallede hoder. Heldigvis for alle blankskallene som vadrer rundt (for det er urovekkende mange av dem) er det ikke alle kvinner som finner det like turn off som meg - iallfall er det ikke særlig politisk korrekt å si det:))

Det er jo ikke alle som er like heldige med fasongen på hodet, men heller skallet enn hentesveis/tupè. Hårtap kan definitivt gjøre et menneske mindre attraktivt, men synes mange blir mer attraktive uten hår også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

I og med at han er kjendis så blir han automatisk en 10er for de fleste norske kvinner.

:skratte:

Uff nei for meg er han faktisk 0, jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha sex med han, kjendis eller ei. Ikke min type i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:skratte:

Uff nei for meg er han faktisk 0, jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha sex med han, kjendis eller ei. Ikke min type i det hele tatt.

Hva er det som er så galt med han? ER DU PERFEKT ELLER??????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken er som baken. Noen blir tiltrukket av han, og noen ikke. Sånn er det bare, og heldigvis blir vi tiltrekt av forskjellige mennesker. På denne måten finner alle seg noen. Når det gjelder kun utseende, skal det mye til å bli tiltrukket så mye at man har sex, men om det gjelder væremåten og kjemien, er de større sjangse for at man ender i :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er jo ikke alle som er like heldige med fasongen på hodet, men heller skallet enn hentesveis/tupè. Hårtap kan definitivt gjøre et menneske mindre attraktivt, men synes mange blir mer attraktive uten hår også.

Det er jo glattbarbering som er vår tids hentesveis - forsøk på å kamuflere hårtap ved å barbere hele hodet:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo glattbarbering som er vår tids hentesveis - forsøk på å kamuflere hårtap ved å barbere hele hodet:))

Hehe, det stemmer nok at det er det som er den nye "greia", men synes det virker langt mindre desperat enn å dandere langt sidehår forsiktig over den blanke issen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Hva er det som er så galt med han? ER DU PERFEKT ELLER??????????????????????????

Han er rett og slett ikke min type :) Dessuten så var den latteren ment til johnjohn som er fast bestemt på at alle jenter hopper til køys med en fyr kun fordi han er kjendis. Det skal nå litt mer enn det for å få meg til å bli med en hjem, kjendis eller ei :lur:

Har jeg ikke lov til å si at han ikke er min type? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er Aune Sand da, for han har jo hatt hundrevis av partnere. Mener å huske for et par år tilbake en kvinne her på forumet som hadde hatt et eventyr med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Han er vel en av de som passer bedre hår på hodet enn å være skallet.. Husker han som lyslugg og brun på 90-tallet he he, han var kjekk da ja... Men å bedømme utseende på denne måten er ganske overfladisk.. Det jeg er mest opptatt av er om han er flink fotballtrener...når alt kommer til alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...