Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ber om sletting, har fått hjelpen jeg trenger.

Takker til dere alle :klemmer:

Endret av Once
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan si til venninnen din at kjærlighetssorg gjør ufatterlig vondt, men med tiden går det over og hun vil finne den rette med tiden.

ingen har rett til å være en drittsekk mot hun, det er slike ting man ikke skal godta så ja kjærligheten gjør deg litt blind, men å tenke på selvmord synes jeg du burde legge fra deg, det er den dummeste tanken du kan ha mener jeg. Og ikke begynn å rus deg, da blir du mer lik han. ikke bra ikke bra.

Skrevet

Du kan si til venninnen din at kjærlighetssorg gjør ufatterlig vondt, men med tiden går det over og hun vil finne den rette med tiden.

ingen har rett til å være en drittsekk mot hun, det er slike ting man ikke skal godta så ja kjærligheten gjør deg litt blind, men å tenke på selvmord synes jeg du burde legge fra deg, det er den dummeste tanken du kan ha mener jeg. Og ikke begynn å rus deg, da blir du mer lik han. ikke bra ikke bra.

Har advart ho om det, mene ho er virkelig knust.

Så jeg spør som gutt, hva kan jeg/vi gjøre for og hjelpe ?

Veldig bekymret

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det egentlig dette gjelder? Er det ts selv som er en gutt og har guttekjæreste eller skriver han om en venninne??

Jeg skjønner ikke??

Skrevet

Ingen kan hjelpe uten at noen vil bli hjulpet.

AnonymBruker
Skrevet

Åja du skriver FOR en venninne i Sverige. Ok. Jeg trodde du mente at den som svarer FÅR en venninne i Sverige ;)

Du må jo hjelpe denne jenta til lege/helsestasjon. Hun må få noen å snakke med. Spesielt om hun faktisk tenker på selvmord. Dette er en så alvorlig sak at den ikke kan/bør hvile på dere vennene sine skuldre. Dere skal så klart støtte og hjelpe, men det riktige er å få hjelp hos helsevesen.

Og alle vet at rus ikke hjelper. Det er faktisk det verste man kan gjøre mot seg selv i en slik situasjon.

LEGE.NÅ.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kan hjelpe uten at noen vil bli hjulpet.

:klappe:

Skrevet (endret)

Åja du skriver FOR en venninne i Sverige. Ok. Jeg trodde du mente at den som svarer FÅR en venninne i Sverige ;)

Du må jo hjelpe denne jenta til lege/helsestasjon. Hun må få noen å snakke med. Spesielt om hun faktisk tenker på selvmord. Dette er en så alvorlig sak at den ikke kan/bør hvile på dere vennene sine skuldre. Dere skal så klart støtte og hjelpe, men det riktige er å få hjelp hos helsevesen.

Og alle vet at rus ikke hjelper. Det er faktisk det verste man kan gjøre mot seg selv i en slik situasjon.

LEGE.NÅ.

Takker så mye får og ta tid til posten min.

Skal se hva som skjer utover i tiden.

Jeg som skriver nu her er Gutten.

Ho jenta er min beste venninne, som er i sorg...

Takker og bukker, fikk mye god informasjon hos deg :)

Ja har veldig god kunnskap innen rus og kjemiske stoffer/fakta, så advarer ho med det

Endret av Once

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...