Gjest Maria Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Heii jeg fikk olutsemig utrolig vondt i ribbbeina. Aner ikke hva det kan være. Værsådnllll noen som vet noe det kan være??
Kersen Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Trent idag?, ligget på gulvet?, vond sofa?, ramlet og slått deg?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Serr ikke si hjerteinfarkt blir driitreddd. Er bare 15 så tviler. Men jeg har sykla i en og en halv time idag og hoppa på trampolinen 1 og en halv time.
Antlers Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Det kan være tusen ting, men siden du har vært aktiv er det mest sannsynlig stølhet. Jeg er ingen lege, men tviler på om du hadde sittet på kvinneguiden om smertene kom av hjerteinfarkt Prøv å kjenn etter om det gjør ekstra vondt når du bøyer deg i forskjellige retninger, eller når du puster inn. Gjør det det, er det ganske sikkert muskulært.
trudelu Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Har hatt noen sånne syke smerter som har føltes ut som de var mye mer alvorlig enn de var når jeg har vært støl i brystkassa noen ganger. Er helt normalt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå