Gå til innhold

Blir dette incest?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann har trekant med to jenter som er søstre vil det bli regnet som incest i følge loven hvis jentene ikke har sex med hverandre, kun med mannen?

Ville det vært ulovlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkelt er det uansett, spør du meg.

• Liker 5
Skrevet

jaaa ekkelt uansett

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tror ikke det er ulovlig.

Endret av Henkie
AnonymBruker
Skrevet

Incest defineres som seksuelt samkvem mellom personer i nær slekt. Barneombudet definerer på sine hjemmesider incest som seksuell omgang mellom nære familiemedlemmer i nedadstigende eller horisontal linje, eller mellom en voksen i en foreldrerolle og et barn.

Når to søsken over 18 år har et seksuelt forhold er det ulovlig, og i Norge straffes samleie mellom to søsken over 18 år med fengsel i inntil 1 år.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dette er fullt lovlig, og ikke incest.

Av den enklene grunn at jentene har ikke sex med hverandre

AnonymBruker
Skrevet

Incest defineres som seksuelt samkvem mellom personer i nær slekt. Barneombudet definerer på sine hjemmesider incest som seksuell omgang mellom nære familiemedlemmer i nedadstigende eller horisontal linje, eller mellom en voksen i en foreldrerolle og et barn.

Ifølge dette tror jeg nok tilfellet TS beskriver er incest. Men hadde det vært opptill meg så hadde jeg ikke sett på det som incest nettopp fordi de kun har omgang med mannen og ikke med hverandre. Men som flere sier, litt ekkelt er det jo..

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dette er fullt lovlig, og ikke incest.

Av den enklene grunn at jentene har ikke sex med hverandre

Men seksuelt samkvem betyr ikke nødvendigvis sex slik som vi tenker det, men seksuell relasjon. Og de har jo en seksuell relasjon og er i en seksuell setting selv om de ikke "knuller" hverandre

Tror dog at siden begge to er jenter er det lettere å forholde seg til enn om det var en bror og en søster (selv om det er like ekkelt at det er to jenter).

Tror nok det er mange gutter der ute som har en fantasi om to hotte tvillingjenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...