AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Er det ikke på tide at damene får sitt eget land? Rart ikke Ottar har snakker noe om det før, de skiker da opp om alt annet. Det kunne jo vært intressant og prøvd og det er jo ganske mange damer her i verden så dette burde man jo klart og gjennonført.
Chiyo Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Ja det er litt rart. Jeg mener... det ville vært det beste landet i hele verden.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Det hadde ikke tatt lang tid før hele landet gikk til helvete med statsgjeld langt opp etter ørene. Lets face it, kvinner er mer udugelig enn menn på de fleste punkter.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Det hadde ikke tatt lang tid før hele landet gikk til helvete med statsgjeld langt opp etter ørene. Lets face it, kvinner er mer udugelig enn menn på de fleste punkter. Men de kan det å kle seg sexy da. Det skal de ha.
Abdullah Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Kanskje det har noe for seg? Men hvem skal jobbe når kvinnene tar fødselspermisjon eller er sykemeldte? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Det hadde vært noe. Vil tro det fort hadde blitt ett yndet feriested for menn. Guttetur til Kvinnland lissom
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Syns nå kvinner virker å være ganske i sin egen verden allerede jeg.
Næjøss Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Kanskje det har noe for seg? Men hvem skal jobbe når kvinnene tar fødselspermisjon eller er sykemeldte? :gjeiper: I et land med bare kvinner tror jeg ikke det hadde vært så mange fødsler å skryte av
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 I et land med bare kvinner tror jeg ikke det hadde vært så mange fødsler å skryte av Kunstig befruktning for single mødre. De har jo sitt eget land og kan lage sine egne lover om å tillate dette. Eller de kan dra på jentetur til syden.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Ja det er litt rart. Jeg mener... det ville vært det beste landet i hele verden. Ihvertfall for enhver mann som fikk innreisetillatelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå