Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er interessert i å lese om deres erfaringer av produktene fra NYX! :) Nevn gjerne fargen på produktene også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg skrevet et innlegg om det jeg har prøvd fra Nyx.

Har hørt at lipglossene skal være bra, så de vil jeg gjerne prøve :)

Gjest Nadezhda
Skrevet

Jeg bestilte en pakke med 12 leppestifter (vanlig round) fra ebay. Synes mange av fargene ble veldig creamy, altså at de la seg i sprekkene på leppene, og at mange av fargene var voldsomt lyse og dekkende.

Skrevet

Veldig fornøyd med black label lipstick, har i fargene revamped og dusty rose, syns de er mye bedre enn round som jeg har i fargen harmonica. Round legger seg ikke like pent på mine lepper.

Liker også jumbo eye pencil'ene, fin som base under skygger, men striper seg om du ikke bruker primer under! Har i fargene milk, lavendel og pure gold.

Liker øyeskyggetrioen i Frosted Flake/Slate/Iced Mocha godt, har en annen trio også, husker ikke farger, men den er lysere. De lysere fargene virker til å være dårligere pigmentert.

Har også nude on nude paletten som jeg er godt fornøyd med, veldig fine farger og relativt godt pigmenterte.

Har også en eyeliner "tusj", som er helt grei, men bare det.

Har også HD eyeshadow base som jeg syns er veldig bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Flere? :D

Skrevet

Her skal jeg følge med, og håper du får masse svar ts. Er litt nysgjerrig på det merket selv :)

Skrevet

Likte veldig godt NYX sine round lipsticks og cram blushen.

Desverre er eyerlineren, pudder blushen og Doll eye mascara ikke verdt pengene.

NYX sitt absolutt beste produkt er consealer in a jar, slår lett de jeg har fra dyrere merker!

Skrevet

Jeg har skrevet en liste over mine Nyx-favoritter i denne tråden. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...