Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere erfaringer med dette sminkemerket?

Shipper de til Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,ja,de shipper til Norge.Har noen øyenskygger,helt greie til prisen men kommer ikke til å kjøpe de igjen.NYX blyantskyggene skryter de veldig av rundt på nett så de er nok gode,har ikke hørt noe negativt om de.

Skrevet

Nyx er mitt favorittsminkemerke. :rodmer: Kjøper på cherryculture.com. Det kan være en idé å vente til de har salg, siden de har det ofte - noe de visstnok har akkurat nå ser jeg. :fnise:

Mine favoritter:

jumbo pencil (youghurt og iced mocha)

øyenskygger (champagne og iced mocha)

glitter liner (french champagne)

kremblush (glow og red cheeks)

powder blush (peach)

concealer in a jar (beige og orange)

round lipstick (pumpkin pie)

lip spa (sake)

neglelakk (perfect gray)

Puh. :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nyx er mitt favorittsminkemerke. :rodmer: Kjøper på cherryculture.com. Det kan være en idé å vente til de har salg, siden de har det ofte - noe de visstnok har akkurat nå ser jeg. :fnise:

Mine favoritter:

jumbo pencil (youghurt og iced mocha)

øyenskygger (champagne og iced mocha)

glitter liner (french champagne)

kremblush (glow og red cheeks)

powder blush (peach)

concealer in a jar (beige og orange)

round lipstick (pumpkin pie)

lip spa (sake)

neglelakk (perfect gray)

Puh. :sjenert:

Wow, tusen takk! Her var det mye jeg fikk lyst på! Synd så mange av leppestiftene jeg vil bestille er utsolgt... Vet du om det kommer fort inn igjen?:)

Skrevet

Jeg skulle tro at det meste kommer inn igjen altså (uten at jeg vet noe som helst med sikkerhet). De pleier ofte å være utsolgt når det er sånn supersalg som nå. Jeg sliter alltid med å få med meg de neglelakkene jeg vil ha, for de blir utsolgt på null komma niks. :fnise:

Men kanskje de finnes på ebay?

Skrevet

Jeg har kun prøvd skyggene og glittereyeliner. men er gira på å prøve noe mer. Vi selger nyx på en av salongene våre, så jeg kjøper det der. Har skrevet litt om skyggene her

Skrevet

Jeg liker maskaraen til NYX, faktisk. De heter noe med doll. :)

Skrevet

Doll eyes maskaraen er veldig god, jeg hadde selv den med volum. Uvant tørr i konsistensen, så var skeptisk når jeg fikk den, men den er rett og slett super. Gir nydelig volum, sitter godt på og blir ikke tørr i konsistensen, bare virker slik.

Skrevet

Fillern Belle, der var det mye fint :fnise:

Skrevet

Har øyenskyggepaletter, leppestifter og jumbo pencils fra Nyx, og synes de jeg har holder høy kvalitet. Har også en blush, og den er veldig fin men har ikke så bra holdbarhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...