AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Sto alene i herredusjen på treningssentret da en fyr kom inn og valgte dusjen rett ved siden av meg. Blei satt ut, han kunne jo valgt hvilken som helst annen. Er jeg rar, evt. homofob?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Det kan være at han har sitt faste dusjområde så han tenker seg ikke om i sånne situasjoner. Men man pleier jo velge dusjer med noen mellomrom når man har mulighet 3
Antlers Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Du er nok bare typisk norsk. Det er helt vanlig å stille seg lengst mulig unna andre i dusjen, akkurat som det er helt normalt å ikke sette seg oppå andre på bussen når det finnes ledige seter lenger bak. Vi forventer gjerne at andre gjør det samme, og det kan føles påtrengende når de ikke gjør det, så jeg synes ikke du er verken rar eller homofob. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Han synes vel du var en kjekk mann da Nei, da. Mest sansynlig så er det hans faste sted. 1
sequin Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 (endret) altså damedusjen ved siden av meg bryr jeg meg ikke om, med mindre dama ved siden av meg bøyer seg ned og viser HELE sprekken til meg.... Rett mot fjeset mitt. Seriøst... Endret 14. mai 2011 av sequin
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 altså damedusjen ved siden av meg bryr jeg meg ikke om, med mindre dama ved siden av meg bøyer seg ned og viser HELE sprekken til meg.... Rett mot fjeset mitt. Seriøst... Om det skjer så bare later du som du er en mann :gjeiper: 1
sequin Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Om det skjer så bare later du som du er en mann :gjeiper: Hahah akkuratt hva mener du jeg skulle gjort? Gått bodt med fingerene klare?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Hahah akkuratt hva mener du jeg skulle gjort? Gått bodt med fingerene klare? Hehe , nei, bare brukt hodet. Altså, tenkt bare. En mann ville sikkert tenkt, oi, deilig mus. Endelig fikk jeg sett henne naken. :gjeiper: 2
sequin Skrevet 14. mai 2011 #10 Skrevet 14. mai 2011 Hehe , nei, bare brukt hodet. Altså, tenkt bare. En mann ville sikkert tenkt, oi, deilig mus. Endelig fikk jeg sett henne naken. :gjeiper: Haha men jeg syns je ikke mus er fine da :gjeiper: (uansett størresle eller fasong)
Flinkpike Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Hadde reagert jeg også. vil jo tro det er vanlig at man stiller seg i en dusj litt lenger bort om det er ledig.. 1
Mann 42 Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Hvis det er fire mannfolk som dusjer i samme rom, tar de selvsagt hver sin vegg!
Sophia. Skrevet 15. mai 2011 #13 Skrevet 15. mai 2011 Hadde reagert på samme måte som deg. Som nevnt før, hadde han nok bare sin faste plass! Merkelig gjort uansett.
Grønt blad Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 Jeg hadde nok også tenkt at det var litt rart, men han hadde nok sin faste dusj. En annen mulighet er at synes det er gøy å "teste" folk, og se hvordan de reagerer når man gjør noe uventet (f.eks. dersom det er én person på bussen, så setter man seg ved siden av ham/henne og later som ingenting mens man ser reaksjonen.)
Monica1968 Skrevet 16. mai 2011 #15 Skrevet 16. mai 2011 Jeg hadde reagert likt. I Norge er det vanlig at man ikke trykker seg helt opp i fremmede mennesker, dersom det ikke er nødvendig.
Gjest HLHD Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 Ja, det er rart. Akkurat som at det e rart (som flere har nevnt her) om folk setter seg i seteraden vedsiden av deg (eller i setet ved siden av) på en tom buss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå