Gå til innhold

Enda en utdrikningslagtråd..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer var invitert til utdrikningslag. De er ca 10-12 stykker og det viser seg at han er den eneste som ikke også er invitert i bryllupet.

Jeg synes det er rart... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg rett og slett er ufint.

AnonymBruker
Skrevet

Tja.. Skjønner om han føler seg litt uttafor..

AnonymBruker
Skrevet

Dytte opp... Ingen flere som har en mening? :lete:

Skrevet

Jeg har en mening... Jeg synes det er ufint at det blir invitert folk i utdrikningslag som ikke er invitert i bryllupet uansett..

Selvfølgelig finnes det unntak, for eksempel at det er bryllup med kun nærmeste familie, eller bryllup i utlandet. Dersom man har et "vanlig" bryllup med familie og venner mener jeg at alle som er i utdrikningslaget også bør være i bryllupet.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Ja jeg synes også dette var upassende.. Vi tenkte at det gjerne var bare noen av de som skulle i utdrikningslaget som også skulle i bryllupet. Så han takket ja med glede. Men under middagen i utdrikningslaget begynte de å snakke litt om bryllupet, og det viste seg at han var den eneste som ikke var invitert. Han sa han følte seg bra dum.. Det føltes som om han var bare blitt tatt med for å fylle opp eller noe

Skrevet

Jeg har blitt invitert i utdrikningslag uten å være invitert i bryllupet. Vet at jeg ikke var den eneste som ikke var invitert i bryllupet men hadde nok reagert om jeg var det. Spørs hvor godt man kjenner den som skal gifte seg. Mange inviterer flere venner i utdrikningslaget enn bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...