Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare i dag har jeg blokket tre forskjellige spill på Facebook. Til dere som faktisk deltar i alle disse spillene, er det sånn at det automatisk legges ut på wallen til andre? Eller velger dere å dele det selv? Jeg skjønner bare ikke at noen tror andre kan ha interesse av å vite at dere spiller dash og trash og hva det nå heter alt sammen. Jeg spiller kabal på PC'en iblant, men jeg går ikke på Facebook etterpå og skriver Juhu, jeg vant. :sjenert:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen av spillene har en del bonuser ol som man deler med andre som spiller de samme spillene, ved å publisere dem. Men dersom de poster ting direkte på din vegg er det for å forsøke å rekruttere deg.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen knapp man kan trykke på for å stoppe absolutt alle spill? Det burde det vært. og så lurer jeg på hvorfor folk MÅÅÅ trykke på alle disse OMG worst movie clip ever-klippene?

Skrevet

Jeg har egen spillkonto jeg. Så er det ingen som plages :)

• Liker 1
Skrevet

Gå til personverninstillinger

så nederst på siden står det :

Applikasjoner og nettsteder

Rediger innstillingene dine for å bruke applikasjoner, spill og nettsteder.

Trykk da på Redigere instillingene dine

Applikasjoner du bruker, der kan du skru dem av

Har selv blokkert alle slike applikasjoner og fjerner fortløpende nye som måtte dukke opp

AnonymBruker
Skrevet

Jeg storkoser meg med farmville feks. Nå skal jeg inn og høste og pløye og så :bolledeig:

Skrevet (endret)

Jeg synes også det er en smule komisk med alle disse "Line har kjøpt seg ny ku i Farmville!!"-innleggene. Men de plager meg ikke. Det tar ett sekund å klikke på x-knappen ved siden av innlegget å velge at alle fremtidige meldinger fra dette spillet skal blokkeres. Dette gjør jeg hver gang jeg ser et slikt innlegg på forsiden min, og nå er blokkeringslista mi blitt såpass omfattende at det er sjeldent noe nytt dukker opp. Veldig kjekk funksjon :)

Endret av Tonje!
AnonymBruker
Skrevet

Man kan faktisk skjule slikt for folk som ikke spiller, og gjøre slik at bare andre spillere ser beskjeden/innlegget.

Evt hvis du trenger en Håndduk for å lage SPA i..spaville :fnise: kan du ta på egendefinert" på hvem som skal se innlegget, istedet for "alle mine venner". Da kan du skrive inn navnet på de du vil skal se.

AnonymBruker
Skrevet

[qoute name=AnonymBruker' timestamp='1305466842' post='9226395]

Man kan faktisk skjule slikt for folk som ikke spiller, og gjøre slik at bare andre spillere ser beskjeden/innlegget.

Evt hvis du trenger en Håndduk for å lage SPA i..spaville :fnise: kan du ta på egendefinert" på hvem som skal se innlegget, istedet for "alle mine venner". Da kan du skrive inn navnet på de du vil skal se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...