AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Bare i dag har jeg blokket tre forskjellige spill på Facebook. Til dere som faktisk deltar i alle disse spillene, er det sånn at det automatisk legges ut på wallen til andre? Eller velger dere å dele det selv? Jeg skjønner bare ikke at noen tror andre kan ha interesse av å vite at dere spiller dash og trash og hva det nå heter alt sammen. Jeg spiller kabal på PC'en iblant, men jeg går ikke på Facebook etterpå og skriver Juhu, jeg vant. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Noen av spillene har en del bonuser ol som man deler med andre som spiller de samme spillene, ved å publisere dem. Men dersom de poster ting direkte på din vegg er det for å forsøke å rekruttere deg.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Finnes det noen knapp man kan trykke på for å stoppe absolutt alle spill? Det burde det vært. og så lurer jeg på hvorfor folk MÅÅÅ trykke på alle disse OMG worst movie clip ever-klippene?
Fluffe Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har egen spillkonto jeg. Så er det ingen som plages 1
Sugerøret Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Gå til personverninstillinger så nederst på siden står det : Applikasjoner og nettsteder Rediger innstillingene dine for å bruke applikasjoner, spill og nettsteder. Trykk da på Redigere instillingene dine Applikasjoner du bruker, der kan du skru dem av Har selv blokkert alle slike applikasjoner og fjerner fortløpende nye som måtte dukke opp
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Jeg storkoser meg med farmville feks. Nå skal jeg inn og høste og pløye og så
Vulpes Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 (endret) Jeg synes også det er en smule komisk med alle disse "Line har kjøpt seg ny ku i Farmville!!"-innleggene. Men de plager meg ikke. Det tar ett sekund å klikke på x-knappen ved siden av innlegget å velge at alle fremtidige meldinger fra dette spillet skal blokkeres. Dette gjør jeg hver gang jeg ser et slikt innlegg på forsiden min, og nå er blokkeringslista mi blitt såpass omfattende at det er sjeldent noe nytt dukker opp. Veldig kjekk funksjon Endret 15. mai 2011 av Tonje!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Man kan faktisk skjule slikt for folk som ikke spiller, og gjøre slik at bare andre spillere ser beskjeden/innlegget. Evt hvis du trenger en Håndduk for å lage SPA i..spaville kan du ta på egendefinert" på hvem som skal se innlegget, istedet for "alle mine venner". Da kan du skrive inn navnet på de du vil skal se.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 [qoute name=AnonymBruker' timestamp='1305466842' post='9226395] Man kan faktisk skjule slikt for folk som ikke spiller, og gjøre slik at bare andre spillere ser beskjeden/innlegget. Evt hvis du trenger en Håndduk for å lage SPA i..spaville kan du ta på egendefinert" på hvem som skal se innlegget, istedet for "alle mine venner". Da kan du skrive inn navnet på de du vil skal se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå