AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Hei! Jeg har tatt angrepilla 2 ganger før, sist gang for mange år siden. Jeg synes og huske at jeg fikk mensen etter ti dager. Måtte ta det igjen forrige uke, og igår var det ti dager siden jeg tok pilla. Men jeg har ikke fått mensen, men brun utflod (unnskyld for ekle detaljer). Jeg synes det er så rart at det ikke er det samme som sist. Noen som har opplevd forskjellige ting fra forskjellige gangene de har tatt pilla? Igår var det en uke til jeg skal ha mensen, og jeg har aldri hatt spotting før.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Jepp! Jeg har opplevd forskjellige ting hver gang jeg har tatt angrepille
Gjest uAnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Mensen kan bli uregelmessig etter man har tatt angrepille
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Mensen kan bli uregelmessig etter man har tatt angrepille Det her er ikke mensen, har ihvertfall aldri hatt så lite før. Det virker som om mensen ikke kommer igang. Men det har blitt litt mer idag, så håper virkelig det er mensen som bare er treig med å komme igang.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Nei det du har nå er en gjennombruddsblødning.
desert_rose Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Gammel tråd, men hva er en gjennombruddsblødning?
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Gammel tråd, men hva er en gjennombruddsblødning? Blødning utenom mensen. =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå