Gå til innhold

Dine favoritt-hvitfarger

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant spørsmål! :D *Dina har tenkt å male soverommet i en eller annen "hvitfarge, og følger spent med*....

Skrevet

LYS TOSCANA :D :D

Ellers er også Nord og Ida også fine.

Skrevet

eggehvit - for den ser aldri gul ut - bare litt tont ned hvit.

Skrevet

måtte endre dette, så vist ikke helt hva spørsmålet var...hi hi. Liker Benhvit jeg

Skrevet

Lys antikk, helt klart..

Har den i gangen, på kjøkkeninnredningen og er i gang med å male noen furumøbler med den nå..

Passe varm hvitfarge uten å bli for gul, beige eller rosa..

Skrevet

Never, dun og Cafe latte.... for de maler jeg med nå.. Ellers så er jo lys toscana veldig fin ,og luft....og antikk..

Skrevet

FLOTT, flott, flott. Skal male både stue og soverom i hvitfarger men har ikke bestemt hvilke. Har notert ned og skal se på disse. :D

Skrevet

Jeg startet tråden, fordi vi også skal male en del vegger hvite, og lurer på hvilken hvitfarge vi skal velge. Jeg har sett litt på Lys Antikk og Hvit Narciss, og spør i en annen tråd ang. hvit narciss, om den blir veldig gul på veggen? Men det blir høyst sannsynlig en av de to!

Gjest Anonymous
Skrevet

LUFT! Har malt hele leiligheten i den...... OG den forrige leiligheten ;)

Veldig fornøyd :D

Flere som har sett fargen spør hvilken det er, og maler i den samme de også.....

Skrevet
Jeg startet tråden' date=' fordi vi også skal male en del vegger hvite, og lurer på hvilken hvitfarge vi skal velge. Jeg har sett litt på Lys Antikk og Hvit Narciss, og spør i en annen tråd ang. hvit narciss, om den blir veldig gul på veggen? Men det blir høyst sannsynlig en av de to![/quote']

Vi har malt Hvit Narciss på panelen på gjestebadet (uten vindu), og der blir den ganske gul mot hvitmalt tak. Prøvemalte denne i stue med masse sørvendte vinduer, og vi droppet den fordi vi syntes den så litt for gul ut. Men dette vil variere veldig - kan se helt anderledes ut hos deg! Personlig tror jeg at jeg hadde gått for Lys Antikk.

Lykke til med valget!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...