Arwen Skrevet 7. november 2003 #1 Skrevet 7. november 2003 Finnes det et bra gratis organizer program der ute i den store web verdenen?
14062003 Skrevet 8. november 2003 #3 Skrevet 8. november 2003 Jordbær: enig. Jeg tenkte på å skrive det. Men Outlook er ikke gratis - sån foruten at det er mange som faktisk får det med når de kjøper PCen. Ja, jeg bruker Outlook som Filofax. Jeg har kastet den papirbaserte Filofaxen min og synkroniserer Outlook mot telefonen min (Siemens SL55 med bla. kalenderfunksjon). Genialt - jeg har alt med meg alltid. Dog ikke helt gratis -verken Outlook eller telefonen.
Achmed Skrevet 8. november 2003 #4 Skrevet 8. november 2003 Følger ikke Opulook med i office-pakka? Den har jo de fleste, enten de kjøper den eller "låner" den...
jordbær Skrevet 8. november 2003 #5 Skrevet 8. november 2003 Jordbær: enig. Jeg tenkte på å skrive det. Men Outlook er ikke gratis - sån foruten at det er mange som faktisk får det med når de kjøper PCen Fullstendig klar over det. Men de fleste har Office-pakken.. Og Outlook følger med samtlige officpakker. Selv bruker jeg MS Outlook XP (exchange-oppsett) og synkroniserer den med palmen min.
Gjest gjest 101 Skrevet 8. november 2003 #6 Skrevet 8. november 2003 Jeg bruker denne http://spazioinwind.libero.it/unforgiven/frameset.htm , og det er en genial organizer + at den er gratis :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå