AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes det er kjedelig at KG fjerner tråder jeg finner veldig "underholdene". koser meg med alt som står, spesielt i tråder der alle blir bitre og sinte og alt tar helt av. Jeg "savner" først og fremst den tråden om den komfirmanten som oppførte seg som en drittunge. Og så kom han inn i tråden selv fra stemor sin pc.Det var flott underholdning for meg som kjedet seg det men så blir tråden borte. Og den tråden der alle slengte dritt om fotballfrue osv, også fjernet.. Så dette var mer et lite klage-utbrudd, men jeg håper også nå når jeg først har skrevet det jeg har, at noen kommer med link til andre underholdende tråder
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes også det er synd at de fjerner noen tråder, men kun de harmløse. At de fjerner negative tråder som handler om "personer med ansikt" er bra.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Joda sant det, men det er god underholdning likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå