Gjest Iah Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Jeg legger merke til at det er enkelte som liker egne Facebook-statuser, og jeg finner det like snodig hver eneste gang. Kan noen av dere som har for vane å gjøre dette fortelle meg hvorfor?
Anglofil Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Tja, kanskje man er fornøyd med seg selv? Vet faktisk ikke, hehe! Mvh Yvonne
Gjest BettyBoop28 Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Jeg legger merke til at det er enkelte som liker egne Facebook-statuser, og jeg finner det like snodig hver eneste gang. Kan noen av dere som har for vane å gjøre dette fortelle meg hvorfor? Har jeg også sett. Det er så idiotisk. Det er like teit som å være en som forteller en vits og den som forteller er også den eneste som ler.
HedvigR Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Syns det er litt merkelig å like sine egne ting ja. Også når det gjelder videoer o.l. det er jo ganske tydelig allerede at man liker det, hvis ikke hadde man ikke postet det Men jaja, folk har vel sine grunner.
Gjest Iah Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Tja, kanskje man er fornøyd med seg selv? Vet faktisk ikke, hehe! Mvh Yvonne Ja, men det viser man jo ved å faktisk legge ut statusen i utgangspunktet. Jeg synes bare det virker så merkelig å like statusen i tillegg.
Anglofil Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Ja, men det viser man jo ved å faktisk legge ut statusen i utgangspunktet. Jeg synes bare det virker så merkelig å like statusen i tillegg. Joda, ikke uenig, jeg har ikke gjort det selv (tror jeg), så jeg synes det er et litt snodig fenomen jeg og. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes det er verre med de som skal kopiere alle andres status. Kopier denne statusen hvis du er et modig og godt menneske. Blæh! 5
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har etpar som liker sin egen status, kommenterer unde "liker det" og attpåtil LIKER de sin egen kommentar. Disse er ikke de skarpeste knivene i skuffen, da.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 14. mai 2011 #10 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har etpar som liker sin egen status, kommenterer unde "liker det" og attpåtil LIKER de sin egen kommentar. Disse er ikke de skarpeste knivene i skuffen, da.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #11 Skrevet 14. mai 2011 Jeg kan skjønne det hvis statusen er noe sånt som "vant i lotto", "drar på ferie" o.l, selv om det for så vidt er unødvendig. Men rart når noen gjør det på omtrent alle statusene de oppdaterer med. Noen trenger nok litt mer oppmerksomhet enn andre, og jeg tror kanskje statusen kommer fortere (?) opp i newsfeeden til andre hvis det er noen/en del som liker den?
Xaphan Skrevet 14. mai 2011 #12 Skrevet 14. mai 2011 Jeg gjør det i blant. Noen ganger for å understreke at jeg virkelig liker det jeg skriver om. Litt unødvendig kanskje, men tar ikke facebook så veldig høytidelig. Jeg kan også finne på å like min egen status hvis jeg for eksempel skriver en post hvor jeg tagger mange mennesker, og de som har blitt tagget liker statusen. Da liker jeg den også bare fordi det er koselig å se at hele "gjengen" liker det. Men jeg trykker først liker på min egen status om det er en del andre som også har likt det. 6
B18 Skrevet 14. mai 2011 #13 Skrevet 14. mai 2011 hvorfor tenker de fleste at det er en dårlig ting..ser ikke noe galt i dt? jeg gjør det for å få mer likes, men også fordi jeg liker budskapet i statusen hehe! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #14 Skrevet 14. mai 2011 Det kommer kanskje litt an på statusen. I de fleste tilfeller synes jeg det er litt rart å like noe en selv har skrevet, men det er kanskje jante-loven som prater? Så er det jo klart at det sikkert finnes eksempler når det er mer normalt å like egen status. Hvis man f. eks. annonserer at man har vunnet i Lotto, så skjøner jeg hvorfor man liker statusen sin... Man må nesten se det litt med skjønn og i kontekst.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 14. mai 2011 #15 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har etpar som liker sin egen status, kommenterer unde "liker det" og attpåtil LIKER de sin egen kommentar. Disse er ikke de skarpeste knivene i skuffen, da. hahaha
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #16 Skrevet 14. mai 2011 Kan man logge seg ut og plusse på egne innlegg her inne?
Ibanez Skrevet 14. mai 2011 #17 Skrevet 14. mai 2011 " Å like sin egen sin facebook er som å hivefive seg selv" 4
Gjest Iah Skrevet 14. mai 2011 #18 Skrevet 14. mai 2011 hvorfor tenker de fleste at det er en dårlig ting..ser ikke noe galt i dt? jeg gjør det for å få mer likes, men også fordi jeg liker budskapet i statusen hehe! Ja, det er dette jeg mistenker er greia for de fleste som gjør dette, og det synes jeg faktisk er litt trist. At man er så desperat etter likes at man liker sine egne statuser. 3
Gjest Maneater? Skrevet 14. mai 2011 #19 Skrevet 14. mai 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
Rayanne Skrevet 14. mai 2011 #20 Skrevet 14. mai 2011 Jeg trodde det var for å dytte sine egne statuser høyere opp på andres "toppnyheter"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå