Gå til innhold

Flytter til Oslo i sommer.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe steder man kan bli bedre kjent med folk der nede? Har hørt om en singelklubb, eksisterer den enda?

Andre tips? (Helst ikke av den slags her: Snakk med folk på kafeer, trening osv. Tror det bare blir overfladisk fjas, og vanskelig å knytte gode relasjoner). :)

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde meldt meg inn i forskjellige foreninger... eller du kan ta et fag ved universitetet, blir kjent med folk sånn (litt sent å søke nå.. men men). Begynt på kurs osv osv. Hvis du blir kjent med en person på et kurs, og h*n inviterer deg til en sammenkomst mellom h*ns venner, så vil vel ballen trille videre.

AnonymBruker
Skrevet

Ok.. er nok litt eldre enn studenter nå til dag. Er 33.. :)

Skrevet

Har også planer om å flytte til oslo i løpet av året, både gleder og gruer meg :)

http://www.aktivitetsvenner.no/

Har sett litt på denne siden, kanskje verdt å prøve ut?

Lykke til med flytting, håper du trives :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok.. er nok litt eldre enn studenter nå til dag. Er 33.. :)

Jeg er ett år yngre enn deg, og studerer. Og det er alltid en god håndfull i min aldersgruppe på de fagene jeg har tatt til nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ett år yngre enn deg, og studerer. Og det er alltid en god håndfull i min aldersgruppe på de fagene jeg har tatt til nå.

Hva slags studie er det snakk om?:)

Gjest Macaron
Skrevet

Jeg vet at det med (u)jevne mellomrom arrangeres KG-treff i Oslo, det kunne kanskje vært noe for deg?

Har ikke vært med på det selv (enda), men tror det også er folk på din (vår, jeg er selv 30) som pleier å være med :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det med (u)jevne mellomrom arrangeres KG-treff i Oslo, det kunne kanskje vært noe for deg?

Har ikke vært med på det selv (enda), men tror det også er folk på din (vår, jeg er selv 30) som pleier å være med :)

Er mann, så vet ikke om KG treff for meg akkurat.:)

AnonymBruker
Skrevet

Er mann, så vet ikke om KG treff for meg akkurat.:)

Er vi i 1911 nå? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Er vi i 1911 nå? :klo:

Hehe.. Kommer gjerne på KG-treff hvis jeg får "lov" da. :)

Skrevet

Sjekk ut singelsammen.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...