AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Finnes det noe steder man kan bli bedre kjent med folk der nede? Har hørt om en singelklubb, eksisterer den enda? Andre tips? (Helst ikke av den slags her: Snakk med folk på kafeer, trening osv. Tror det bare blir overfladisk fjas, og vanskelig å knytte gode relasjoner). Takk.
Micolina Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Jeg hadde meldt meg inn i forskjellige foreninger... eller du kan ta et fag ved universitetet, blir kjent med folk sånn (litt sent å søke nå.. men men). Begynt på kurs osv osv. Hvis du blir kjent med en person på et kurs, og h*n inviterer deg til en sammenkomst mellom h*ns venner, så vil vel ballen trille videre.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Ok.. er nok litt eldre enn studenter nå til dag. Er 33..
LilleCa Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Har også planer om å flytte til oslo i løpet av året, både gleder og gruer meg http://www.aktivitetsvenner.no/ Har sett litt på denne siden, kanskje verdt å prøve ut? Lykke til med flytting, håper du trives
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Ok.. er nok litt eldre enn studenter nå til dag. Er 33.. Jeg er ett år yngre enn deg, og studerer. Og det er alltid en god håndfull i min aldersgruppe på de fagene jeg har tatt til nå.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er ett år yngre enn deg, og studerer. Og det er alltid en god håndfull i min aldersgruppe på de fagene jeg har tatt til nå. Hva slags studie er det snakk om?
Gjest Macaron Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Jeg vet at det med (u)jevne mellomrom arrangeres KG-treff i Oslo, det kunne kanskje vært noe for deg? Har ikke vært med på det selv (enda), men tror det også er folk på din (vår, jeg er selv 30) som pleier å være med
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Jeg vet at det med (u)jevne mellomrom arrangeres KG-treff i Oslo, det kunne kanskje vært noe for deg? Har ikke vært med på det selv (enda), men tror det også er folk på din (vår, jeg er selv 30) som pleier å være med Er mann, så vet ikke om KG treff for meg akkurat.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Er mann, så vet ikke om KG treff for meg akkurat. Er vi i 1911 nå?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Er vi i 1911 nå? Hehe.. Kommer gjerne på KG-treff hvis jeg får "lov" da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå