Gå til innhold

Har dere smakt på dere selv?

Fremhevede innlegg

Gjest Peter
Skrevet

Når jeg er skikkelig kåt får jeg lyst på og smaker på det som kommer ut av penis når jeg onanerer (ikke sæden, men det som kommer ut før utløsningen) Vet ikke hvorfor men det er bare opphissende. Er det bare jeg som er feil sammensatt, eller hender det at dere andre "smaker" på dere selv ved onani eller sex? Jenter og gutter?

Peter

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er, om ikke kjempevanlig, så i det minste ganske vanlig - i hvertfall å ha smakt.

AnonymBruker
Skrevet

Har smakt ja, smaker helt greit. :P (gutt)

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp

AnonymBruker
Skrevet

Dama mi liker å suge like etter at jeg har vært inni henne, og da får hun jo smake egne safter. Hun tar ofte og "dypper" pikken i seg selv, for så å kaste seg over den og suge den ren...

Skrevet

Digger den lange rekken av folk som bruker AB for å innrømme det xD

Ja, jeg vil tørre påstå at de fleste har på ett eller annet tidspunkt vært nysgjerrig og smakt på det (me included).

Skrevet

Japp, gjør det en gang iblandt for å "sjekke" om alt "smaker som det skal" om de skjønner. :PSmaker det greit nedi der er det som oftest ingenting galt heller :)

Gjest Katten.
Skrevet

Har smakt en del ganger med uhell. Ellers kliner jeg jo fortsatt med Madammen etter hun svelger, og kan slikke henne etter jeg har knullet henne etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...