Gjest Peter Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Når jeg er skikkelig kåt får jeg lyst på og smaker på det som kommer ut av penis når jeg onanerer (ikke sæden, men det som kommer ut før utløsningen) Vet ikke hvorfor men det er bare opphissende. Er det bare jeg som er feil sammensatt, eller hender det at dere andre "smaker" på dere selv ved onani eller sex? Jenter og gutter? Peter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Tror det er, om ikke kjempevanlig, så i det minste ganske vanlig - i hvertfall å ha smakt.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Dama mi liker å suge like etter at jeg har vært inni henne, og da får hun jo smake egne safter. Hun tar ofte og "dypper" pikken i seg selv, for så å kaste seg over den og suge den ren...
Ziegel Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Digger den lange rekken av folk som bruker AB for å innrømme det xD Ja, jeg vil tørre påstå at de fleste har på ett eller annet tidspunkt vært nysgjerrig og smakt på det (me included).
supravect Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Japp, gjør det en gang iblandt for å "sjekke" om alt "smaker som det skal" om de skjønner. :PSmaker det greit nedi der er det som oftest ingenting galt heller
Gjest Katten. Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Har smakt en del ganger med uhell. Ellers kliner jeg jo fortsatt med Madammen etter hun svelger, og kan slikke henne etter jeg har knullet henne etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå