Ms Perfect Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er en person som aldri har brydd meg noe særlig om rumpa mi, og jeg bryr meg ikke om bakdelen til jenter, men syntes det er attraktivt hos en gutt med fin rumpe. Men så har jeg lest flere steder, og det irriterer meg, for det står overalt om "veien til en fin rumpe" eller "få en spretten rumpe" og lignende, og bakdelen min har aldri vært et problem. Den er ikke liten, men fyldig og ganske stram. Så derfor lurer jeg på, hva er en fin rumpe? Hva er målet til en kvinne når det gjelder rumper? Uff, blir så stressa.
Gjest Blubberella Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Vel, jeg har ei stor rumpe som mange her på KG sikkert ville ha kalt feit, blubbete og stygg (eller lignende adjektiver). Likevel elsker kjæresten min rumpa mi. Han har til og med sagt mange ganger at rumpa mi var det første ved meg han la merke til og falt for. Så her råder nok prinsippet om at smaken er som baken 3
Gjest Ylva Virvla Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Synes det er fint når rumpa ser veltrent ut og den stikker litt ut øverst pga muskler. Hvis du aldri har vært særlig fiksert på rumpa, synes jeg ikke du skal la deg påvirke av teite artikler. 1
Envy Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Fyldig og stram er vel definisjonen på fin rumpe? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 http://debatt.sol.no/files/b8/f4/u6424863/rumpe.jpg Denne for eksempel. Men herregud hvor mange fine rumper det er der ute. Jeg kjenner en som har en stor rumpe og lår, men det passer så sinnsykt godt på henne. Hun er sinnsykt fin Jeg har litt stor rumpe, men passer til kroppen. Dog vil jeg trene den for å gjøre den litt stram, sånn som på bildet. Finn bilder av rumper du liker, hold deg til bilder som kan ligne på rumpa di. Se så flott den kan være eller er, og vær fornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå