AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Hei. Hehe, dette er kanskje litt rart tema, føler jeg da .. Men jeg er ei jente på 15 år som trener ca hver dag og er ganske tynn, noen mener jeg er for tynn å må legge på meg. Jeg har veldig små pupper, å lurer på om det kan være fordi jeg er så tynn? Noen som vet? Sier takk til alle svar
Gjest petre Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Størrelsen på brystene er genetisk, men de fleste vil legge på seg der også om de går opp i vekt.
Anjah Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Ja, i mange tilfeller er det nok slik. Men husk at du bare er 15 år, da. Kroppen din bruker nok enda en liten stund før den er ferdig utviklet.
Envy Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Ja, det er nok mye fordi du er tynn. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Da jeg var 15 hadde jeg omtrent ikke pupper i det hele tatt. Syntes, og synes fremdeles det er skikkelig kjipt. Bruker nå 70E i BH str, og det er jo ikke så verst, men synes fremdeles de er små. La på meg endel iløpet av det foregående året, og har dermed fått mye større pupper, så ja, om du legger på det får du større pupper. Men husk også på det at du fremdeles skal utvikle det i 5-6 år til, og de har mange år å vokse på. Om de ikke blir stort større får du huske på det at vi som er tynne heller får sette pris på det faktum at vi faktisk er slanke og fine på resten av kroppen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå