AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 hei Jeg har hatt samleie med 3 sex-arbeidere i løpet av 4 år.. Omstendighetene gjorde at jeg valgte å fortelle den brutale sannheten til kona.. Vi gikk begge å testet oss for kjønnssykdommer... Test-resultatene vi fikk tilbake viste at jeg er helt sykdomsfri.. ingen klamydia, gonore, herpes eller hiv osv.... Det samme gjelder kona.. ingen sykdommer ble påvist hos henne også.. Unntatt Herpes type 1. Kona mi fikk jo utbrudd på leppa 3 uker etter at jeg hadde vært utro. Jeg hadde utført oralsex på 1 av de 3.. og så hadde jeg samleie med kona mi etter 5 dager uten kondom. Som sagt.. Kona har fått påvist herpes type 1.. Spørsmålet mitt er: Er det mulig at jeg har smittet henne når jeg selv ikke bærer på viruset?? Eller skyldes det at Herpes type 1 er et vanlig munnsår-virus som mann kan få uten å ha hatt sex med andre?
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 hei Jeg har hatt samleie med 3 sex-arbeidere i løpet av 4 år.. Omstendighetene gjorde at jeg valgte å fortelle den brutale sannheten til kona.. Vi gikk begge å testet oss for kjønnssykdommer... Test-resultatene vi fikk tilbake viste at jeg er helt sykdomsfri.. ingen klamydia, gonore, herpes eller hiv osv.... Det samme gjelder kona.. ingen sykdommer ble påvist hos henne også.. Unntatt Herpes type 1. Kona mi fikk jo utbrudd på leppa 3 uker etter at jeg hadde vært utro. Jeg hadde utført oralsex på 1 av de 3.. og så hadde jeg samleie med kona mi etter 5 dager uten kondom. Som sagt.. Kona har fått påvist herpes type 1.. Spørsmålet mitt er: Er det mulig at jeg har smittet henne når jeg selv ikke bærer på viruset?? Eller skyldes det at Herpes type 1 er et vanlig munnsår-virus som mann kan få uten å ha hatt sex med andre? Herpes1 kan hun ha fått av et dørhåndtak/ krana på toalettet på jobben sin, det. Spesiellt i forkjølelsessesongen. Slapp av.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Japp, det er ikke nødvendigvis fra sex. Jeg fikk herpes type 1 utbrudd som 9 åring. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 hei Jeg har hatt samleie med 3 sex-arbeidere i løpet av 4 år.. Omstendighetene gjorde at jeg valgte å fortelle den brutale sannheten til kona.. Vi gikk begge å testet oss for kjønnssykdommer... Test-resultatene vi fikk tilbake viste at jeg er helt sykdomsfri.. ingen klamydia, gonore, herpes eller hiv osv.... Det samme gjelder kona.. ingen sykdommer ble påvist hos henne også.. Unntatt Herpes type 1. Kona mi fikk jo utbrudd på leppa 3 uker etter at jeg hadde vært utro. Jeg hadde utført oralsex på 1 av de 3.. og så hadde jeg samleie med kona mi etter 5 dager uten kondom. Som sagt.. Kona har fått påvist herpes type 1.. Spørsmålet mitt er: Er det mulig at jeg har smittet henne når jeg selv ikke bærer på viruset?? Eller skyldes det at Herpes type 1 er et vanlig munnsår-virus som mann kan få uten å ha hatt sex med andre? Bare for å ha det sagt; sånne som deg gjør meg kvalm. Herpes er det minste problemet til kona di. 12
Meridian Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Herpes type 1 ligger latent i kroppen til alle mennesker, og genet kommer til uttrykk en eller annen gang i livet, enten man er barn eller voksen. Noen får det aldri, selv om de har det. Du har det du også. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 sexarbeider? hahah hva faen mener du? kan du heller ikke si hore-protituert? 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Jepp... de fleste har herpes i kroppen men mange har aldri utbrudd. Det betyr ikke at de ikke er smittefarlig. du har nok smittet konen din. Og herpes er ikke mulig å kurere. Som sagt herpes er veldig vanlig. Men at din kone skulle bli tilfeldigvis smittet av herpes i akkurat når du har ubeskyttet sex? neppe. Det er nemlig ikke sååååååå vanlig å bli smittet av et do-sete som mange "ønsker" at det er. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 sexarbeider? hahah hva faen mener du? kan du heller ikke si hore-protituert? hva er en hore-protituert da?
KårnflakeKid Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 Hva? Det visste jeg ikke. <--turnuslege. Står ikke på wikipedia heller. Herpes simplex ligger vanligvis latent i nervecellene i ryggmargen etter at du har blitt smittet, for så å periodevis reaktiveres, og sendes ut til huden langs nervebanene, men det er da ikke slik at alle har det??????? Her er en oversikt over hvor mange som er smittet i hver aldersgruppe: http://jid.oxfordjournals.org/content/186/Supplement_1/S3.full 1
Narn|a Skrevet 13. mai 2011 #11 Skrevet 13. mai 2011 Ja du kan selv være resistent mot herpes, og overført dette til kona di.... Men det er også sannsynlig at hun har herpes i kroppen og fikk tilfeldigvis utbrudd nå... selv om sannsynligheten er større at det er du som har gitt henne dette :kjefte: 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #12 Skrevet 13. mai 2011 skjønner ikke overskrifte her... henger vel ikke heeeelt sammen med resten! 1
Lusken Skrevet 13. mai 2011 #13 Skrevet 13. mai 2011 (endret) herpes type en er vanligvis munnsår men 10% av herpes 1 er genital herpes. i klar tekst... ja, man kan gi herpes 1 fra munn til genitalia. Endret 13. mai 2011 av Lusken
sequin Skrevet 13. mai 2011 #14 Skrevet 13. mai 2011 jeg fikk herpes 1 fra samme leppepomade som storesøsteren min brukte da jeg var ganske liten 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #15 Skrevet 13. mai 2011 Fin tråd, nå sjekket jeg for sikkerhets skyld emedicine også. http://emedicine.medscape.com/article/218580-workup Det kan være deg som har smittet kona di, men om det var en antistoff-test dere tok, så kan det IKKE være deg, fordi antistoffene er positive resten av livet, dersom du har blitt eksponert for herpes, selv om infeksjonen er i latent fase.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #16 Skrevet 13. mai 2011 Om du har smittet kona eller ikke er vel IKKE det største problemet her? Det bør heller ikke være din største bekymring eller... 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #17 Skrevet 13. mai 2011 Fin tråd, nå sjekket jeg for sikkerhets skyld emedicine også. http://emedicine.medscape.com/article/218580-workup Det kan være deg som har smittet kona di, men om det var en antistoff-test dere tok, så kan det IKKE være deg, fordi antistoffene er positive resten av livet, dersom du har blitt eksponert for herpes, selv om infeksjonen er i latent fase. Og for å ha nevnt det, dersom du har vært sammen med kona di lenge, og hun har positive antistoffer mot hsv, og ikke du, så betyr det at hun i nyere tid også har pult rundt, ja. Men ikke vært like dum som deg og fortalt det.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #18 Skrevet 13. mai 2011 Er ikke stolt over hva jeg har gjort så det er sagt her.. Men i hvertfall så var det en lettelse at vi begge har testet oss.. Vi tok blodprøve og urinprøve på olafiaklinikken.. så jeg vil jo tro at jeg i det minste skulle ha fått påvist herpes på prøvene...
Gjest Reproductivist Skrevet 13. mai 2011 #19 Skrevet 13. mai 2011 Spørsmålet mitt er: Er det mulig at jeg har smittet henne når jeg selv ikke bærer på viruset?? Eller skyldes det at Herpes type 1 er et vanlig munnsår-virus som mann kan få uten å ha hatt sex med andre? Går ut fra at man kan bli kvitt enhver virussykdom, iallefall nok til at de ikke kan påvises, gir symptomer eller kan smitte lenger. Man kan få den mange ganger og bli kvitt den av seg selv, eller den kan bli kronisk. Må vanligvis bli smittet mange ganger for å få den til å ligge latent i årevis, dvs intimkontakt en haug av ganger. Tror det går å teste om den er gammel eller ny infeksjon, iallefall i teorien. Lite sannsynlig at hun bare har det rundt munnen om hun fikk det fra sex da. Er nok heller klining eller elendig munnhygiene (ikke renslighet) som er smitteårsaken da.
Ziegel Skrevet 14. mai 2011 #20 Skrevet 14. mai 2011 Jeg tror TS er litt utspekulert, og fisket etter noe å bruke mot sin kone. Slik jeg kan se det for meg, tror jeg TS håpet at herpes1 var sexuelt-smittbar only, og at siden han ikke hadde det, så måtte da hun ha ligget med noen andre. Men sorry TS, ser ikke ut som det gikk helt i ditt favør nei. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå