Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Hei, jeg og typen har holdt på i 3 måneder. Vi er begge litt forsiktige ved å gi uttrykk for hva vi ønsker når vi er intime, spesielt jeg. Så jeg våger liksom ikke å spørre han om jeg får sitte på ansiktet hans. Vil at han skal spørre meg, men så langt har ikke det skjedd. Så da lurer jeg på om jeg bare skal prøve å sette meg på ansiktet hans når jeg suger han neste gang. I sånn 69 stilling, eller bør jeg spørre om lov først. Ei venninne fortalte meg at hu bare satt seg på ansiktet til typen å sa 'slikk' men vet ikke helt om jeg tørr. Hvordan går jeg fram?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 neste gang du suger han så se på han å spør: "69?" enten sier han oh yess, ellers så sier han neida d går greit... hehe.. ellers så kan du en gang bare spørre om han noen gang har prøvd 69? kanskje han da spør om dere skal prøve d?
Narn|a Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg ville bare begynne å bli litt mer intim med han, er det flaut? Hvis ikke så er det jo bare til å feks suge han i vanlig stilling, og begynne å bevege deg forsiktig oppover og bare sitte deg oppå han. Han forstår nok hva han skal gjøre, og gjør det nok med gledelighet hvis ikke sier du bare at du liker dette utrolig godt, og slikk meg... Ingenting flaut med det
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Bare sett deg og si "tilfredstill meg, slavetøsen min!". Tror ikke det er en gutt i verden som kunne motstått det, selv om du skulle vært den værste burugla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå