9naah Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Hvordan ha analsex for første gang? Man må jo være forsiktig og alt det, men skjønner liksom ikke hvordan jeg kan ha det, uten at det skal gjøre vondt? Noen som har noen tips, jeg er usikker på om jeg vil det akkuratt nå, men om jeg får vite litt mere om det, så vil jeg nok se litt anerledes på det(?). Hva gjorde dere, var det godt/vondt? Fortell fortell!
Gjest Bente Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Hei. Kan du ikke prøve litt selv først? Prøv med en finger i endetarmen mens du onanerer. Bruk glidemiddel og føl deg frem. Hvis du liker det og føler at du har lyst til å prøve dette med kjøresten din, så snakk med han om det. La han først prøve med en finger. Første gangen jeg hadde analsex med kjæresten min så lå jeg på siden men han bak meg. Vi hadde mye glidekrem. Jeg sa ifra at jeg ville ha kontrollen hele tiden og at det var jeg som styrte penisen hans. Så forsøkte jeg litt og litt, brukte lang tid og følte meg frem. Det var godt jo!! Litt vondt av og til hvis han tok over, men etter litt trening var det også godt. Etter dette så har jeg ganske ofte analsex og siden jeg ikke er en kvinne som så lett får orgasme så har dett vaært bra for meg. Kommer ALLTID ved analsex. Jeg liker fremdeles best den samme stillingen Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå