Gå til innhold

Post et bilde av en kjole som er lang nok.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor går grensen din? Noen sverger nok til kjoler under knelengde, mens andre liker kjoler som knapt dekker rumpa.

Post et bilde av en kjole du syns er lang nok.

Det har jo så klart litt med snitt, farge, stoff, hvor bar den er oppe osv å gjøre, men sånn generellt.

Jeg vil si 10 cm nedfor rumpa er passe. Kanskje litt lengre dersom kjolen er veldig stram eller utringet.

Skal prøve å finne bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Midt på låret! :)

Merker jeg blir irritert av jenter som forveksler belte med skjørt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

Jeg tenker at en kjole er for kort om man ikke kan være komfortabel i den og hele tiden må passe på at man er tildekket der man skal. Det verste jeg ser er jenter som konstant står og drar seg i kjolen på dansegulvet så ikke nederste del av rumpeballene synes.

Man skal kunne stå, sitte, danse og gå i trapper uten at halve utestedet får med seg fargen på trusa.

Samme prinsipp gjelder for øvrig for utringninger. Må du hele tiden kontrollere at puppene ikke velter ut, eller at BH'en synes, er det for mye av det gode. Du skal kunne bøye deg og plukke opp noe du har mistet på gulvet uten at brystvortene hopper ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Denne

Det kommer an på anledningen da. Synes denne er lang nok for fest eller ut på byen, men ikke f eks bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Denne

Det kommer an på anledningen da. Synes denne er lang nok for fest eller ut på byen, men ikke f eks bryllup.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jeg går ut i korte kjoler stiller jeg meg alltid med ryggen til helspeilet, så bøyer jeg meg fremover til jeg ser speilbildet mellom beina mine. Ser jeg trusa mi i speilbildet finner jeg meg en ny kjole.

Det beste er sikkert å prøve dette uten for mange tilskuere, da det nok ser ganske teit ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://blog.stylehive.com/images/uploads/pleated_dress.jpg

Jeg synes kjolen er helt perfekt når den slutter enten ved kneet, eller rett over kneet til hverdags, og midt på låret til festligheter.

Men selfølgelig. Mye avhenger jo av anledningen.

ALT FOR KORT!

http://www.kuleklaer.no/users/wwwkuleklaerno_mystore_no/images/1494_Kjole_Dress_Modell_Mya-Gr__1.jpg

Endret av Næjøss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...