AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Ok, nå vet jeg selvsagt hvordan man har sex, men hvordan skjer det egentlig? Bare skjer det, spør man eller hva? Klarer ikke helt å se for meg at den ene bare spør, " du Kari, skal vi ha sex". Hvordan vet man at den ene vil eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Hehe, av og til spør typen på den måten du beskriver. :gjeiper: Andre ganger sitter vi og koser og så utvikler det seg naturlig uten at noen trenger å spørre... 3
Norna Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Du blir trygg med noen du liker og sier hva du er villig til og hva du har lyst å gjøre for eksempel, eller at det bare skjer.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Du trenger ikke å vite 100% at den andre vil eller ei. Er jo bare å forføre da.
Gjest Momsen Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Man kliner og begynner å ta litt på hverandre, legger seg kanskje ned i sengen eller sofaen eller noe. Etter hvert begynner man å ta av hverandre klærene, hvis det er første gang spør man kanskje eller gir hverandre noen blikk/nikk/smil osv. Og da er man liksom der
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Evt: Er du ferdig med mensen el? :gjeiper: *veldigromantiskmannjeghar* 6
Hankjønn Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Er man i fast forhold trenger man knapt spørre, da er det bare å smile til kjæresten, ta godt tak i henne og si: "Nå skal du og jeg ha sex og du vet det!" og vips, så er man i gang ^^ Samleie kan "skje" på mange måter, ett blikk sier mer enn tusen ord, flørting kan gå til forspill og så til samleie uten noen overganger, man kan spørre rett ut eller indirekte på utallige måter, osv. osv. Det kommer nok bare ann på hvor godt partene kjenner hverandre, hvor selvsikre de er, hvordan de er som person eller hvor høy promillen er. Uansett, sex skjer, fra klining til samleie.
Ethereal Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Jeg pleier som regel å spørre typen om vi skal pule. 1
Gjest birry93 Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Begynner med et kyss, som utvikler seg til klining, og så er det å komme seg til soverommet uten å rive ned alt i veien. 1
louise1 Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 "Skal vi gå å ha sex eller?" Eller at jeg bare ser når han har boner, then it's done. Skal ikke mye til for å få meg på gli Sånn blir det når man har vært i et forhold ei stund!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå