Gå til innhold

Inskripsjon gifteringer


Lili

Anbefalte innlegg

Hva er vanlig aa gravere i norske gifteringer:

din ... og datoen?

adam og eva og datoen?

Evig din ... ?

Mangler inspirasjon ... takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi skal bruke forlovelsesringene våre, skal få de pusset opp også skal vi gravere inn bryllupsdatoen. Da vil det stå Din ..... 29.06.02 også har jeg lyst å få gravert inn et hjerte.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal skrive evig din, navnet vårt og dato med runer inne i våre, men vi skla også ha snorre ringer, og så er vi nok litt spesielle.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I våre står det:

DIN .... 25-12-01

Nå håper vi det er plass til vielsesdatoen etter forlovelsesdatoen, slik at vi har begge datoene i ringene.

_________________

hjerter_rundt.gif - Bryllupet er 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-14 06:52 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tatt en fryktelig intern løsning i våre ringer. Vi skal ha "DITTO 23.06.02". Neppe mange andre som forstår hvorfor vi har det, men vi forstår det og det er det som er viktig! icon_smile.gif

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forlovelseringene har vi "Din xxx. 24.12.2000" og i gifteringene skal vi ha "Hans navn *hjertetegn* Mitt navn. 08.06.2002" i min ring og omvendt i hans. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har Din .... datoen og et bibelvers som handler om kjærlighet.

"Så blir de stående disse tre; Tro, håp og kjærlighet, og størst blant dem er kjærligheten"

Fint ikke sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel DIN xxxxx 31.12.02 regner jeg

med. Har faktisk ikke kommet så langt i planleggingen enda. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha forlovese ringene og kun pusse dem. Gifter oss på samme dato som fi forlovet oss for da 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2002-05-14 15:42, Julifru wrote:

Maggie 74 - Ditto akkurat som i "Ghost"?  I så fall skjønner jeg den......søtt!

Kan hende det er der vi har fått det fra, men i utgangspunktet er det fordi vi sms'er masse (han bor på østlandet og jeg på sørlandet), og hvis jeg f.eks. skriver at jeg elsker han, svarer han ditto. Og siden vi ikke har ubegrenset masse plass i ringene (hun som lager de skal ha sitt trykk der, samt det trykket som er i gullringer), så fant vi ut at ditto er det meste passende for oss! icon_smile.gif

Maggie!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svarene. Vi ble ikke enige, jeg og min framtidige husbond, om samme tekst, saa han valgte sin tekst til min ring og jeg min tekst til hans ring !(ingen kranglig, heldigvis, det hadde vaert en omen, da!)

Hans ring: Din Lili 29. juni 2002

Min ring: Franskmann à Lili 29/06/02 (à=til, fordi han gir seg til meg, det er jo en soet tanke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jeg som har bibelver i ringen min og vi har selvfølgelig ikke skrevet hele verset i ringen, men henvisningen til bibelstedet f.eks. 1.Kor.13.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Vi har gjort det på en litt spesiell måte,

jeg bestemmer i hans ring og han bestemmer min. Men det er hemmelig, derfor kan jeg bare fortelle dere hva jeg er kommet fram til: "Amor vincit omnia" dette er latin og betyr: kjerligheten overvinner alt.

Gleder meg til å se i min ring!

(20. juli)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...