Gjest Jonas Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Når vi har sex pleier vi å la spruten komme oppover magen min mens jeg ligger på ryggen, dama elsker å se på det. Har lyst å spørre dama om hun kan suge meg etter jeg har kommet, men lurer på om det kan være litt mye å be om siden det kan være litt grisete der nede. Hva synes dere, er det over streken?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Nei, absolutt ikke. Skader jo ikke å spørre, så lenge hun er fri til å si nei
LadyNinja Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Synes det er ekstra tennende at mannen vil forsette etter utløsningen Ikke at det finnes så mange av dem dog... 1
Moscato Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Hun dør ikke av å bli spurt om det, i alle fall.
Gjest Hanna Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Det er jo litt sædrester der etter "spruten" men for min del som ikke liker å svelge eller å ta alt i munnen, synes det er opphissende å smake "litt" på sæden. Så jeg suger han etter han har kommet og liker det. Hanna. 1
Gjest birry93 Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Hender at jeg fortsetter å suge etter at han har kommet, men ikke før jeg har "melket" ham skikkelig først. :gjeiper:
Gjest hare Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Over streken er det ikke. Har hun veldig aversjon for det som kommer ut kan du jo foreslå å gjøre det i dusjen To fluer i en smekk. Er ikke verre enn at hun ikke har spesielt lyst og takker pent nei. Skulle gjerne gjort det selv hver gang, men det skal visst være for sensitivt for hans vedkommende etterpå.....Sukk
Envy Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Du kan jo spørre, men bør også respektere det om hun ikke vil.
MarianneE Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Eller bare tørke av pikken først, så er den klar til bruk igjen i mine øyne (evt munn... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå