Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem er vell ikke lei: " Skal vi se en film sammen?" " Bli med på kino" osv.

Jeg er gira på å ta med en herlig gutt jeg har møtt på en date han sent vil glemme.. En date vi ler på og har det gøy sammen.

Har du noen forslag til hva vi kan finne på?

Vi bor begge i bergen. Er 20 og 21 år. Vi er i god form begge to så kan GJERNE være noe fysisk.. ikke så mye av vi svetter oss i hel så klart.. en god blanding!

Kom med forslag, alt tas imot med åpent sinn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paintball! :D

Tenkte tanken, men bare jeg og han da? Mot hverandre? tror du ikke det kan bli litt kjedelig? =P

Skrevet

Klatring?

Eller gå dere en lang tur, i Bergen er det ikke så vanskelig å finne fjell. :P

Ta med deg en sekk med pledd, noe god mat og eventuelt vin og ha en koselig piknik på toppen av en av de 7 fjell. Det er kjempekos, så lenge været tilsier det!

Skrevet

Klatring?

Eller gå dere en lang tur, i Bergen er det ikke så vanskelig å finne fjell. :P

Ta med deg en sekk med pledd, noe god mat og eventuelt vin og ha en koselig piknik på toppen av en av de 7 fjell. Det er kjempekos, så lenge været tilsier det!

Nettopp, været må være på topp da :S Har vert innom tanken på klatring også! Men syns det er vanskelig å finne et bra tilbud på det :))

Skrevet

Jeg og min nåværende kjæreste leide kano en gang, det var utrolig morsomt og koselig!

Skrevet

Jeg og min nåværende kjæreste leide kano en gang, det var utrolig morsomt og koselig!

Det hørtes koselig ut :))

Skrevet

Sist fantastiske date jeg og kjærsten hadde, var på en liten halvøy, vi var der helt alene, hadde med oss masse god mat og drikke, pledd, var strålende sol. Storkoste oss, ble litt utendørs sex og. Var helt fantastisk, og jeg lever fortsatt på den daten.

Skrevet

Sist fantastiske date jeg og kjærsten hadde, var på en liten halvøy, vi var der helt alene, hadde med oss masse god mat og drikke, pledd, var strålende sol. Storkoste oss, ble litt utendørs sex og. Var helt fantastisk, og jeg lever fortsatt på den daten.

Høres veldig veldig kos ut! :D Tenker dette heller som en date 3 eller 4 :) Første har jeg lyst at bare skal være helt syk :) Opplevelse man aldri glemmer :D

Skrevet

En tur høres absolutt ikke dumt ut! Hva med en tur opp på et fjell hvor dere kan bade, grille og kose dere? Hvis vi får temperaturen tilbake er det ingenting i veien for det. Gjerne i en lørdag eller søndag, sånn at dere virkelig kan bruke hele dagen=)

Skrevet

Jeg var på en date en gang hvor vi var "turister" i egen by.

Var egentlig ikke planlagt men endte opp med at var sammen hele dagen og dro på forskjellige museum og attraksjoner.

Var kjempe gøy, og jeg fikk et helt nytt inntrykk av byen min og det var en morsom måte å bli bedre kjent med gutten. Anbefalles å prøve :)

Eks-kjæresten min var veldig god på kreative dater. Selv om det ofte ikke akkurat var planlagt. Men det hendte som regel noe spennende og uventet når vi var ute sammen. Som f. eks. en gang hvor vi plutselig havnet midt i en filminnspilling og fikk være med som statister.

Gjest padawan
Skrevet

hva med bowling eller å ha piknikk et eller annet sted mens/etter dere går tur?

Skrevet

kjøttboller på ikea! :jepp:

Gjest KateW
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke tenke meg noe jeg får mer panikk av enn en "kreativ date"! Selv piknikk i parken syns jeg er litt overkill, om dette er første date altså.

Men dersom du kjenner fyren litt, og det sannsynligvis blir flere dater, så er jeg veldig glad i kreative dater.

Men, Bergen, jeg har ei venninne som ble tatt med på date på Fløien, med sovepose, primus og egg og bacon og kaffe, en sen kveld. De er gift i dag.

Han bare ringte og spurte om hun kunne kle seg varmt og være klar om en halv time, også hadde han med alt til sånn nattlig piknikk.

Endret av KateW
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå på VilVite? Det er jo et sted man kan prøve mye gøy :) ellers er jo det som noen andre nevner, leke turist i egen by (har du studentkort får du rabatt eller gratis inngang ved enkelte steder).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...