Gå til innhold

Oslo, Kristiansand eller Volda

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har det seg slik at jeg har søkt meg inn på høgskole og universiteter. Kommunikasjon er faget, og det står mellom Universitetet i Oslo, Universitetet i Kristiansand og Høgskolen i Volda. Rent fagmessig er jeg veldig usikker på hva som er "best". Alle fagene har noen differanser og følger ikke helt samme skjema. Som i Oslo er det Kultur og kommunikasjon, i Kristiansand er det Kommunikasjon og i Volda er det PR, media og kommunikasjon. Selv om de har litt ulik oppbygging så har jeg forstått det slik at man kan gå de samme veiene etter endt utdanning, uavhengig av hvilken skole jeg velger. Men nok om det...

Har begynt å tenke på hvor det ville vært best å være student? Noen som kan komme med noen innspill, som kanskje har vært student selv i Oslo, Kristiansand eller Volda? Positive og negative sider ved de forskjellige stedene? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt: jo mindre stedet er, jo flere typer studenter blir du eksponert for, og jo mer blir du dratt med på ting.

Samtidig er det i Oslo ting skjer, hvis du selv er flink til å benytte deg av tilbudene som fins.

Skrevet

Jeg har gått første år kommunikasjon i Kristiansand, og trivdes veldig godt! Bra opplegg der du fort blir kjent med de andre på studiet (tror vi var ca 60), flott by, og gode fag, bortsett fra teksttolkning da... :) anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...