AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Ser at noen lager en egen tråd om seg selv og da spør jeg heller: hva synes du om brukerne? Er de høflige og svarer greit på spørsmål? Er de morsomme? Intelligente? Kranglete? Kverulerende? Jeg synes mange svarer veldig negativt på helt uskyldige spørsmål, men mange er også veldig reflekterte. Og noen er morsomme. Hva synes dere?
bukett Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Vet ikke jeg, det er jo så mange forskjellige her...tenker ikke noe særlig over hvem de er.
FrøkenOK Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Morsomme. Alle har forskjellige meninger om ting, det er jo bra vel.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Interessante! Det spenner fra de som er svært oppegående og reflekterte til de som er tilbakestående og bare troller rundt.
FrøkenJosefine Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Alle mulige! Fra herlig, reflektere, morsomme, smarte, kloke til de som bare troller, er negative, generaliserende og har dårlig debattevner.. Men de gir jo alle sitt bidrag da..Funderer noen ganger på hvem vi er alle vi som sitter bak pcene våre og synser, mener, vet og deler! 1
sequin Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 man finner jo mye rart av folk her, men mest av folk som liker å hevde seg, men det må man bare forvente på et slikt fprum. :gjeiper:
Chiyo Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Jeg tror man finner litt av hvert her inne. Noen er morsomme, noen er intelligente, noen er veldig kranglefant osv. Men jeg sier ikke hver som er kranglefant. Vil ikke ha dem på nakken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå