Gå til innhold

~ Er det bare meg? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg svarte litt tankeløst på et innlegg her om dagen, og var nok ikke til noe hjelp. Men det er en "greie" jeg har at hver gang jeg ser en tråd med "hobby", "perler", "Panduro" el.l. MÅ jeg liksom bare svare. :roll: Jeg forundrer meg derimot litt over endel direkte frekke svar på enkelte innlegg, bl.a. dette, som gjaldt Panduro-katalogen. Selvom jeg i dette tilfelle ikke var til hjelp, var jeg da hverken slem eller ufin mot brukeren som startet tråden, og slikt reagerer jeg på. Er jeg den eneste? Vel, dere kan bedømme selv:

Hvor lang tid tok det før dere fikk den tilsendt? Jeg har ventet i over to uker nå' date=' så jeg lurer på om den i det hele tatt kommer. Må jo snart bestille, hvis jeg skal få ting ferdig til jul! Bruker de lang tid på å levere varer og?[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er sikkert mange som svarer på spm uten og kunne gi direkte hjelp, men det er vel ikke får og være i veien det da. når anonym blir sur for det, så fikk det heller gå, men den neste kommentaren er jo i hvert fall ikke noe bedre. det er unødvendig.

hvis man starter en tråd og noen skriver noe som ikke akkurat hjelper så er det jo bare og overse den, istede for og begynne med utenomsnakk i en tråd for det blir det bare mer rot av og det kommer ingenting godt ut at det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE rar!!

Ofte så synes jeg at det er spennende å lese de innleggene som ikke nødvendigvis svarer nøyaktig på spørsmålet i hovedinnlegget. Mange ganger er det nettopp de innleggene som gir deg nye innspill til å tenke videre på ting.

Så hvis noen har stått opp på feil bein her, så tror jeg ikke det var deg, Livets Datter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis noen har stått opp på feil bein her' date=' så tror jeg ikke det var deg, Livets Datter!![/quote']

:Nikke: Jeg reagerte også veldig på de sure kommentarene du fikk i den tråden, synes det er direkte frekt jeg....

Jeg er nok litt lik deg på denne området LD, for jeg bare "må" svare på tråder som omhandler mine interesser. Ofte synes jeg selv det er kjekt å få svar på litt ting som ikke omhandler bare spørsmålet jeg stiller, setter pris på alle svar jeg! Og det er gøy å lese tråder som sklir ut litt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg svarer også ofte i tråder selv om jeg egentlig ikke har svar på akkurat det de spør om. Men jeg tenker at hvis de spør om en ting, er de sikkert generelt interessert i temaet og syns det er morsomt å høre andre tanker rundt det!

Syns ikke du har gjort noe galt :D (og skjønner godt at du ble lei deg (hvis du ble det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Delline skrev:

Du har ikke gjort noe galt LD,du er en toppers jente og har meget koslige innlegg.  

Ha en fin kveld LD  

Det har veldig lite med saken å gjøre at du mener at Livets Datter skriver så koselige innlegg. Like lite som det hadde med saken å gjøre at Livets Datter jobber ved siden av denne butikken og slipper å vente i ukevis på at katalogen skal komme til henne i posten. Forstår godt at innskriveren blir oppgitt over å få "goddag-mann-økseskaft-svar på innlegget sitt. Dette er et diskusjonsforum og selv Livets Datter må tåle å høre sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der gikk Malena i akkurat den samme fella... :wink:

Jeg syns det må kunne gå an å følge med i en tråd og komme med innspill der man føler. LD holdt seg jo til emnet, selvom hun ikke kunne svare på akkurat det det ble spurt etter!

Vi er da vel ikke så firkanta her på KG at vi ikke har rom for sånt?

Jeg leser også tråder som omhandler ting som engasjerer meg - og jeg kan godt skrive et innlegg i tråden, selvom ikke mitt innlegg kommer mer noe svar, en løsning etc.

Man skriver jo innlegg fordi man vil delta, og dele egne opplevelser!

KG er da inget oppslagsverk, heller?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at anonym ble litt irritert, for svaret ditt var jo litt på bærtur i forhold til det anonym spurte om. Men, på den andre siden så er det jo ingen regler mot bærturer på KG. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at anonym ble litt irritert' date=' for svaret ditt var jo litt på bærtur [/quote']

Ja, det var nok det. Jeg ser det. Men å bli sur/irritert..???

Selvsagt! Men "anonym" må også tåle litt mer før han/hun blir irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde dette var et sted hvor en kan skrive ned det en tenker der og da jeg, kanskje ikke alltid det er til hjelp eller kanskje ikke helt passer inn, men en SKAL da ikke skyte under beltestedet av den grunn. Blir sint av sånt jeg. Noen ganger er det jeg som skriver noe rart andre ganger er det du. Tenk over det.

Dessuten, hvorfor er det somregel "Anonym eller Gjest" som kritiserer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, svar utenom tema finnes nærmest overalt her.

Du lurer på hvorfor hun svarte så surt/irritert, eller at hun ble så sur/irritert. Vel... Unnskyld meg, men er det da noe poeng i å svare litt nedlatende etterpå det igjen? Kunne ikke du da bare godta den tilbakemeldingen og la det bli med det?

De neste fiendtlige (som du kaller det) svarene kom vel egentlig pga din siste kommentar som jeg kan lese der oppe, sånn jeg ser det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...